The news is by your side.

Advertisement

قتل کی اصل وجہ کیا تھی؟ سدھو موسے والا کے والد نے حقیقت بیان کردی

بھارتی گلوکار شبھدیپ سنگھ سدھو موسے والا کے قتل نے ان کے مداحوں کو افسردہ کردیا ہے، اس حوالے سے مقتول کے والد نے بیٹے کے قتل کی اصل وجہ بتادی۔

سدھو موسے والا کے والد نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انکشاف کیا ہے کہ ان کے بیٹے کو کچھ عرصے سے تاوان کی کالیں آرہی تھیں۔

سدھو موسے والا کے والد نے بتایا کہ دو مسلح اہلکاروں کے ساتھ ایک کار میں ان کا پیچھا کر رہے تھے جب ان کے قاتلوں نے 28 سالہ گلوکار اور ان کے دو دوستوں پر گولیاں برسادیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق والد بلکور سنگھ نے پولیس کو بتایا کہ اُن کے بیٹے کو کچھ عرصے سے بدمعاشوں کی طرف سے تاوان کی کالیں آرہی تھیں، کئی غنڈوں نے انہیں فون پر دھمکیاں دیں۔

گلوکار کے والد نے کہا کہ اتوار کو میرا بیٹا اپنے دوستوں گروندر سنگھ اور گرپریت سنگھ کے ساتھ تھر کار میں روانہ ہوا تھا، اس نے بلٹ پروف فارچیونر اور دو گارڈز کو اپنے ساتھ نہیں لیا تھا، میں نے دو مسلح اہلکاروں کے ساتھ دوسری کار میں اس کا پیچھا کیا۔

یاد رہے کہ اس میں لارنس بشنوئی گینگ بھی شامل ہے جس نے اس حملے کی ذمہ داری قبول کی ہے۔

تاہم اس کیس کے حوالے سے پنجاب پولیس نے قتل اور اسلحہ ایکٹ کے الزامات کے تحت ایف آئی آر درج کر لی ہے۔

والد نے بتایا کہ ایک SUV اور ایک پالکی سڑک پر انتظار کر رہی تھیں، ہر ایک کے اندر چار مسلح آدمی تھے۔ اس میں مزید کہا گیا ہے کہ ان افراد نے موسے والا کی گاڑی پر گولیاں چلائیں۔

گلوکار کے والد نے کہا کہ کچھ ہی منٹوں میں، کاریں تیزی سے چلی گئیں، میں نے چیخنا شروع کر دیا اور لوگ جمع ہو گئے۔

تاہم بعد ازاں میں نے اپنے بیٹے اور اس کے دوستوں کو اسپتال پہنچایا جہاں اس کی موت ہوگئی۔

واضح رہے کہ پنجابی گلوکار کے مداحوں کی تعداد لاکھوں میں ہے انہوں نے رواں سال 20 فروری کو کانگریس کے ٹکٹ پر اسمبلی انتخابات میں حصہ لیا تھا لیکن 63 ہزار ووٹوں سے ہار گئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں