The news is by your side.

Advertisement

پی سی ایل تھری: کراچی کنگز اور معروف برانڈ نورپور میں‌ معاہدہ طے پا گیا

کراچی: پاکستان سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن کے لیے کراچی کنگز اور معروف برانڈ نورپور کے درمیان معاہدہ طے پا گیاہے، اب نورپور کراچی کنگز کا پلاٹینم اسپانسر ہوگا.

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن میں معروف برانڈ نور پور اور ایونٹ کی سب سے بڑی ٹیم کراچی کنگز اب ساتھ ساتھ  دکھائی دیں‌ گے، کراچی کنگز اور نور پور کے درمیان معاہدہ طے پایا گیا.

معاہدے پر صدرکراچی کنگز شاہد آفریدی اور کمپنی کے سی او او عامر خواص نے دستخط کئے، اس موقع پرکراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال اور کپتان عماد وسیم بھی موجود تھے۔

کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال اور شاہد آفریدی نے فوجی فوڈز لمیٹڈ کے سی او او کو کراچی کنگز کی ٹی شرٹ پیش کی۔

پی ایس ایل تھری، کراچی کنگز کے آفیشل نغمے کا ٹیزر جاری

 اس موقع پر فوجی فوڈز کے سی او او عامر خواص کا کہنا تھا کہ پاکستان اور کرکٹ کا نام ساتھ ساتھ لیا جاتا ہے، ہم اے آر وائی نیٹ ورک سے مل کر کرکٹ کے فروغ کے لیے کام کرتے رہیں‌ گے۔

انہوں نے کراچی کنگز کے لیے نیک تمنائوں‌ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اس بار فائنل بھی کراچی میں‌ ہے، امید ہے کراچی کنگز پی ایس ایل تھری کا فائنل کھیلے گی.

اسپانسر شپ معاہدے پر کراچی کنگز کے صدر شاہد آفریدی اور فوجی فوڈزلمیٹڈ کے سی او او عامر خواص نے دستخط کئے، اس موقع پر کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال بھی موجود تھے.

 


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں