سندھ اسمبلی میں بھنگ کا تذکرہ، اسپیکر کی اراکین کو مزہ لینے کی پیش کش Sindh Assembly
The news is by your side.

Advertisement

سندھ اسمبلی میں بھنگ کا تذکرہ، اسپیکر کی اراکین کو مزہ لینے کی پیش کش

کراچی: سندھ اسمبلی میں جڑی بوٹی ’بھنگ‘ کے ذکر پر اسپیکر سندھ اسمبلی نے ارکین کو بھنگ پینے اور اس کا مزہ لینے کی پیشکش کردی۔

تفصیلات کے مطابق سندھ اسمبلی کا اجلاس اسپیکر سراج درانی کی زیرصدارت ہوا جس میں محکمہ ایکسائز کے وقفہ سوالات میں جب نشہ آور جڑی بوٹی ’بھنگ‘ کا تذکرہ چھڑا تو پورا ایوان متوجہ ہوگیا۔

اسپیکرسندھ اسمبلی نے کہا کہ اسلام آباد میں تو نشہ آور جڑی بوٹی بھنگ کے درخت لگے ہوئے ہیں، آغاز سراج درانی کی بات مکمل ہوتے ہی ایم کیو ایم کے رکن سندھ اسمبلی صابر قائم خانی نے بھنگ پر پابندی کی وجہ پوچھتے ہوئے اسے صوفیانہ نشہ قرار دیا۔

اس دوران اسپیکر نے رکن اسمبلی کو لقمہ دیتے ہوئے کہا کہ ’’صابر قائم خانی آپ نے کبھی بھنگ کا نشہ کیا ہے؟‘‘ اس کے جواب میں رکن سندھ اسمبلی نے کہا کہ مجھے بھنگ پینے کا موقع نہیں ملا۔

اسپیکر نے رکن اسمبلی سے دریافت کیا اگر موقع ملا تو کیا آپ بھنگ پی لیں گے جس پر صابر قائم خانی نے کہا کہ وزیرایکسائز نے کبھی موقع نہیں دیا اس لیے پینے کا اتفاق بھی نہیں ہوا۔

آغا سراج درانی نے ویزرایکسائز کو کہا کہ آپ معزز رکن کو بھنگ پینے کا موقع فراہم کریں جس پر انہوں نے کہا کہ سندھ اسمبلی کے ممبر جب چاہیں انہیں موقع فراہم کرنے کے لیے تیار ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں