The news is by your side.

Advertisement

سندھ اسمبلی کا اجلاس : رینجرزکو اختیارات کی قرارداد پیش نہ ہوسکی

کراچی : رینجرزکو اختیارات کا معاملہ پھر لٹک گیا،سائیں سرکار نے یقین دہانیوں کے باوجود سندھ اسمبلی میں معاملے پر قرارداد پیش نہیں کی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں رینجرز کے اختیارات سے متعلق قرارداد آج بھی سندھ اسمبلی اجلاس میں پیش نہ کی جا سکی، سندھ اسمبلی کے آج ہونیوالے اجلاس کے ایجنڈا میں رینجرز اختیارات سے متعلق قرارداد پر غور کیا جانا شامل تھا، تاہم آج بھی قرارداد اسمبلی میں جمع نہ ہو سکی اور سندھ اسمبلی کا اجلاس پیر کے روز تک ملتوی کر دیا گیا۔

معاملہ کیوں لٹک رہا ہے؟ کیا سندھ حکومت رینجرز کی کارکردگی سے مطمئن نہیں؟ یا معاملہ کچھ اور ہی ہے؟ سندھ ۔۔۔اسمبلی میں قرارداد پیش نہ کرنے پر کئی سوالات نے جنم لیا ہے

دوسری جانب سائیں سرکار نے بھی سچ بول ہی دیا کیونکہ لگتا ہے کہ معاملہ کچھ اور ہی ہے۔ قائم علی شاہ کے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ رینجرز کو انسداددہشت گردی کااختیار دیاتھا۔

رینجرز کرپشن میں گھس گئی،تو کیا اس طرح معاملے کو لٹکا کر کرپشن کے خلاف رینجرز کی کارروائی کو روکنا مقصود ہے؟ کیا اس سے نیشنل ایکشن پلان کے تحت آپریشن متاثر ہوسکتاہے؟

کیا کرپشن کو روکنے کیلئے رینجرز کو کارروائی نہیں کرنی چاہیے؟ سندھ حکومت رینجرز کو کرپشن کے خلاف اقدامات سے کیوں روکنا چاہتی ہے؟ یہ ہیں وہ سوالات جو لوگوں کے ذہنوں میں جنم لے رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں