The news is by your side.

Advertisement

اسکولوں کی چھٹیاں بڑھانے کی تجویز، سیکرٹری تعلیم سندھ کا اہم بیان سامنے آگیا

کراچی: سیکرٹری تعلیم سندھ خالد شاہ نے اسکولوں کی چھٹیاں بڑھانے کی تجویز کی تردید کرتے ہوئے کہا ہے کہ سندھ میں تمام تعلیمی ادارے 16 مارچ کو کھل جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سیکرٹری تعلیم سندھ خالد شاہ نے اسکولوں کی چھٹیاں بڑھانے کی تجویز کی تردید کردی اور کہا اسکولوں کی چھٹیاں بڑھانے کی کوئی تجویز زیر غور نہیں۔

سیکریٹری تعلیم کا کہنا تھا کہ سندھ میں تمام تعلیمی ادارے 16 مارچ کو کھل جائیں گے اور تمام اسکولزمیں تدریسی عمل16 مارچ سے شروع ہوگا۔

اس سے قبل سندھ حکومت کے ترجمان مرتضیٰ وہاب نے میڈیا سے گفتگو میں کہا تھا کہ   وزیر اعلیٰ سندھ روزانہ کرونا وائرس پراجلاس کر تےہیں، آج بھی کرونا وائرس پر اجلاس ہوگا ۔

مزید پڑھیں : کرونا وائرس کا خطرہ، سندھ کے تعلیمی ادارے طویل مدت کیلئے بند کرنے کی تجویز

ترجمان سندھ حکومت کا کہنا تھا کہ  گزشتہ اجلاس میں تعلیمی چھٹیاں بڑھانے پربھی بات نہیں ہوئی ،  خدا نخواستہ صورتحال خراب ہوئی تو حکومت چھٹیوں پرفیصلہ کرے گی۔

مرتضیٰ وہاب نے کہا تھا کہ کرونا کے اب تک 13 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں جبکہ وائرس سےایک مریض صحت یاب بھی ہوچکا ہے۔

یاد رہے وزیرصحت عذرا پیچوہو کی زیرصدارت اجلاس میں تعلیمی اداروں کو طویل عرصے تک بند رکھنے اور بڑے عوامی اجتماعات پرپابند ی لگانےکی تجویز دی گئی تھی۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ تمام نجی و سرکاری اسپتالوں میں فرنٹ لائن ڈیسک بھی بنائی جائے گی جو کرونا وائرس سے متعلق معلومات فراہم کرے گی جبکہ کرونا وائرس کےتصدیق شدہ مریضوں کو گڈاپ میں قائم اسپتال میں طبی سہولتیں فراہم کی جائیں گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں