The news is by your side.

Advertisement

قوانین کی خلاف ورزی پر سندھ فوڈ اتھارٹی نے کباب ہاؤس اور ایک بیکری کو سیل کردیا

کراچی : شہر قائد کی معروف فوڈ اسٹریٹ برنس روڈ پر سندھ فوڈ اتھارٹی نے کارروائی کرتے ہوئے  قوانین کی خلاف ورزی پر کباب ہاؤس اور ایک بیکری کو سیل کردیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں گزشتہ دنوں ناقص کھانے کے باعث ہونے والی ہلاکتوں کے بعد سندھ حکومت کو شہریوں کا خیال آہی گیا، کراچی میں سندھ فوڈ اتھارٹی نے فوڈ اسٹریٹ برنس روڈ پر وحید کباب ہاؤس پر چھاپہ مارا، دواران چیکنگ ڈیپ فریزر سے مضرصحت گوشت برآمد ہوا۔

اس کے علاوہ صفائی کے ناقص انتطامات بھی پائے گئے جس پر وحید کباب ہاؤس کو سیل کردیا گیا، اس حوالے سے ڈپٹی ڈائریکٹر سندھ فوڈ اتھارٹی کا کہنا ہے کہ وحید کباب ہاؤس کو اس سے پہلے بھی تین مرتبہ نوٹس جاری کئے گئے تھے، جس پر عمل درآمد نہیں کیا گیا۔

انہوں نے بتایا کہ وحید کباب ہاؤس پر ایک ماہ پہلے بھی40ہزار روپے کا جرمانہ عائد کیا گیا تھا، چھاپوں اور جرمانے کے بعد بھی صورتحال بہترنہ ہونے پرسیل کیا گیا۔

مزید پڑھیں : کراچی میں  حفظان صحت کے اصولوں کی خلاف ورزی، سندھ فوڈ اتھارٹی کی اہم کارروائی

اس کے علاوہ سندھ فوڈ اتھارٹی کے عملے نے برنس روڈ پر ہی مشہور فریسکو بیکری پر بھی چھاپہ مارا، گندگی کی وجہ سے فریسکو بیکری کے کچن کو سیل کردیا گیا، دریں اثنا برنس روڈ پر ہی واقع کیفے لذیذ کو ناقص صفائی پر وارننگ دی گئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں