The news is by your side.

Advertisement

سندھ حکومت کا ایمبولینس سروس کے لیے 412 ملین روپے کا اعلان

کراچی: حکومت سندھ نے ایمبولینس سروس ایس آر ایم ایس کے لیے 412 ملین روپے کا اعلان کر دیا ہے، اس ایمبولینس سروس کو پہلے امن ایمبولینس کہا جاتا تھا۔

تفصیلات کے مطابق حکومت سندھ نے ایس آر ایم سروس کی خدمات کو بہتر بنانے اور اس کا انتظام چلانے کے لیے 412 ملین روپے کا اعلان کر دیا ہے۔

یہ ایمبولینس سروس پہلے امن ایمبولینس کے نام سے جانی جاتی تھی، سروس کو امن ہیلتھ کا عملہ ہی چلاتا ہے تاہم فنڈ اب سندھ حکومت فراہم کرتی ہے۔

سندھ حکومت کی جانب سے فراہم کردہ رقم ایس آر ایم ایس کی خدمات کو بہتر بنانے اور انتظام چلانے کے لیے استعمال ہوگی، یہ سروس عالمی طبی معیارات کے مطابق ایمرجنسی میڈیکل خدمات فراہم کرتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  سکھر:‌ ملزمان لاش سمیت سرکاری ایمبولینس لے کر فرار

یاد رہے کہ گزشتہ برس اکتوبر میں سندھ حکومت نے کراچی کے عوام کے لیے مفت سرکاری ایمبولیسن سروس شروع کرنے کا فیصلہ کر کے امن فاؤنڈیشن سے رابطہ کیا تھا اور 200 ایمبولینسز چلانے کی منصوبہ بندی کی تھی۔

واضح رہے کہ اس سے قبل کراچی میں کوئی سرکاری ایمبولینس سروس میسر نہیں تھی، ایدھی چھیپا اور امن کی گاڑیاں نجی طور پر سروس فراہم کر رہی تھیں۔

ڈبلیو ایچ او کے اسٹینڈرڈ کے مطابق ایک لاکھ افرد پر ایک ایمبولینس ہونا لازمی ہے، جس کے حساب سے کراچی میں صورت حال بہت خراب ہے۔

حکومت سندھ نے کراچی میں پبلک پرائیویٹ پارٹنر شپ کے تحت ایمبولینس سروس چلانے کا یہ فیصلہ عوام کی شدید ضرورت کے پیش نظر کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں