The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس ، سندھ حکومت کی ایک اور بڑی پابندی لگانے کی تیاری

کراچی: سندھ حکومت نے بڑی اجتماعات پر پابندی کیلئے مشورے شروع کردیئے گئے ہیں جبکہ اجتماعات کو بھی محدود  کرنے کیلئے ناصر شاہ علما کرام سے بات چیت کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس کے تدارک کیلئے اقدامات کرتے ہوئے سندھ حکومت کی جانب سےبڑی اجتماعات پرپابندی کیلئے مشورے شروع کردیئے گئے ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ دنیا بھر کے علمائےکرام کی تجاویز پر سندھ میں بھی عملدرآمد کیلئے رابطہ کیا جائے گا اور  اجتماعات کو بھی محدود کرنے کیلئے ناصر شاہ علما کرام سے بات چیت کریں گے ۔

ذرائع کے مطابق 4 اپریل کو گڑھی خدا بخش جلسہ عام کو بھی محدود کرنے سے متعلق مشورے کئے جائیں گے۔

مزید پڑھیں : کراچی، پی ایس ایل کے میچز میں شائقین کی آمد پر پابندی عائد

یاد رہے کرونا وائرس کے پیش نظر سندھ حکومت نے پی ایس ایل کے میچز میں شائقین کی آمد پر پابندی عائد کردی تھی، وزیراعلیٰ سندھ کا کہنا تھا کہ صرف آج کے میچ میں شائقین ہوں گے، کل سے میچز بند اسٹیڈیم میں ہوں گے، ہم میچز کروا رہے ہیں لیکن مزید رسک نہیں لے سکتے۔

بعد ازاں سندھ حکومت نے کرونا وائرس کے پیش نظر تعلیمی اداروں کی تعطیلات کو 30 مئی تک بڑھانے کا اعلان بھی کیاتھا ،وزیر تعلیم کا کہنا تھا کہ  سندھ حکومت نے کرونا کی وجہ سے گرمیوں کی تعطیلات قبل از وقت دے دیں جبکہ نویں اور دسویں جماعت کے 16 مارچ سے شروع ہونے والے امتحانات ملتوی کردیئے گئے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں