The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں تعمیراتی شعبے سے وابستہ افراد کیلئے بڑی خبر

کراچی : سندھ حکومت نے تعمیراتی شعبے کیلئے مراعات کا اعلان کرتے ہوئے کیپٹل ویلیو ٹیکس ختم کرنے کا فیصلہ کرلیا ، جس سے 40 صنعتوں کو فائدہ ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت نے کیپٹل ویلیو ٹیکس ختم کرنے کا فیصلہ کرلیا ، کیپٹل ویلیوٹیکس ختم ہونے سے تعمیراتی صنعت،رئیل اسٹیٹ کو فروغ ملے گا۔

سندھ حکومت نے تعمیراتی شعبے کیلئے مراعات کا بھی اعلان کیا ، جس سے 40 صنعتوں کو فائدہ ہوگا اور کیپٹل ویلیوٹیکس غیر منقولہ جائیداد کی لیز، خریدوفروخت، منتقلی پر وصول ہوگا۔

سندھ اسمبلی نے سندھ مالیات ترمیم بل 2020 منظور کرلیا، بل کے تحت سندھ میں کیپٹل ویلیو ٹیکس ختم کردی گئی۔

کیپٹل ویلیوٹیکس ختم کرنے کے لئے فنانس بل میں ترامیم کا فیصلہ کرلیا ، سندھ فنانس ایکٹ کاترمیمی مسودہ اسمبلی سےمنظوری اور گورنر کی توثیق کے بعد نافذ ہوگا۔

یاد رہے اس سے قبل جولائی میں سندھ حکومت نے تعمیراتی صنعت میں ٹیکسز کم کرنے کا اعلان کیا تھا، وزیراطلاعات سندھ ناصر حسین شاہ نے کہا تھا کہ تعمیرات انڈسٹری کےفروغ کےلیےسندھ حکومت نےبھی اقدامات اٹھائے ہیں، تعمیرات سے متعلق پورےپاکستان کی طرح سندھ میں بھی ٹیکسز کم کریں گے۔

ناصرشاہ کا کہنا تھا کہ تعمیراتی شعبے میں ٹیکسز کم کرنےسےسرمایہ کاری بڑھےگی، سندھ میں بھی تعمیرات صنعت کوسہولتیں دیں گے اور سندھ کابینہ نےتعمیراتی صنعت کےلیےٹیکس کم کردیئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں