The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس، سندھ حکومت نے مستحق افراد کے لیے امدادی رقم جاری کردی

کراچی: کرونا وائرس کے پیش نظر سندھ حکومت کی جانب سے مستحق افراد کے لیے امدادی رقم جاری کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت کی جانب سے مستحق افراد کی مدد کے لیے 58 کروڑ روپے کی رقم جاری کردی گئی، محکمہ خزانہ سندھ نے سیکریٹری جنرل ایڈمنسٹریشن کو ہنگامی مراسلہ ارسال کردیا۔

صوبائی وزیر امتیاز شیخ کا کہنا ہے کہ راشن کے لیے ہر ضلع کو پہلے مرحلے میں 2 کروڑ روپے دئیے جائیں گے، طریقہ کار بنالیا ہے ہر مستحق کے گھر تک راشن پہنچے گا۔

ترجمان سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب کا کہنا ہے کہ وزیراعلیٰ سندھ کے احکامات پر ایک لاکھ مستحقین زکوٰۃ میں 58 کروڑ روپے جاری کیے گئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ زکوٰۃ فنڈ سے رقم رجسٹرڈ مستحقین کو فی کس 6 ہزار روپے جاری کی گئی ہے، محکمہ زکوٰۃ سندھ نے گزارہ الاؤنس کی رقم مستحقین کے اکاؤنٹس میں ٹرانسفر کردی۔

مرتضیٰ وہاب کے مطابق سندھ بھر کے ایک لاکھ مستحقین زکوٰۃ متعلقہ بینک سے رقم نکلوا سکتے ہیں، حکومت لاک ڈاؤن سے متاثر شہریوں کی مددد کے لیے اقدامات کررہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کرونا کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے شہری حکومتی اقدامات کا ساتھ دیں، سندھ حکومت عوام کی مدد کے لیے تمام وسائل بروئے کار لائے گی۔

واضح رہے کہ ملک میں کرونا وائرس کے مریضوں کی تعداد ایک ہزار 123 ہوگئی ہے، وائرس سے 8 افراد جاں بحق اور 21 مریض صحت یاب ہوچکے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں