The news is by your side.

Advertisement

‘اب شہری گھربیٹھے سندھ کوروناایمرجنسی فنڈزکی تفصیلات جان سکیں گے’

کراچی : سندھ حکومت نے کورونا وائرس ایمرجنسی فنڈ کی تمام تفصیلات پبلک کردیں، جس کے بعد ہر شہری گھر بیٹھے سندھ کورونا ایمرجنسی  فنڈزکی تفصیل جان سکے گا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت نے شفافیت کو برقرار رکھنے کےلیے ایک اور بڑا فیصلہ کرتے ہوئے کورونا وائرس ایمرجنسی فنڈ کی تمام تفصیلات پبلک کردیں۔

سندھ حکومت کے ترجمان مرتضیٰ وہاب نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ شہریوں نے کوروناایمرجنسی فنڈمیں 74ملین روپےجمع کرادئیے، ہر شہری گھربیٹھےسندھ کوروناایمرجنسی فنڈزکی تفصیل جان سکے گا۔

مرتضیٰ وہاب کا کہنا تھا کہ کورونا فنڈسے متعلق معلومات محکمہ خزانہ کی ویب سائٹ پراپ لوڈکردی ہیں اور محکمہ خزانہ کی ویب سائٹ پراضافی لنک ایڈ کیا گیا ہے۔

ترجمان سندھ حکومت نے کہا کہ کوروناایمرجنسی فنڈمیں عطیات،اخراجات کی تفصیل ویب سائٹ پرہوگی ، کورونا ایمرجنسی فنڈ میں سندھ حکومت نے 3 ارب روپےرکھےتھے، یہ پیسہ قوم کی امانت ہے، مخیر حضرات ،عطیات دینے والے افراد کے شکر گزارہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ کوروناایمرجنسی فنڈ کےاستعمال میں شفافیت کو برقرار رکھا ہے، سندھ حکومت ایک ایک پیسے کا حساب دینے کی مجاز ہے، قوم کا ایک پیسہ بھی غلط جگہ استعمال نہیں ہونے دیں گے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں