The news is by your side.

Advertisement

یومِ پاکستان: گورنر، وزیر اعلیٰ سندھ کی مزار قائد پر حاضری

کراچی : یوم پاکستان کے موقع پر گورنر، وزیراعلیٰ سندھ، میئر کراچی اور مسلح افواج کے نمائندوں نے مزار قائد پر حاضری دی، فاتحہ خوانی کی اور پھول چڑھائے۔

تفصیلات کے مطابق ملک بھر میں یوم پاکستان جوش وجذبے سےمنایا جا رہا ہے، یوم پاکستان پر بابائے قوم کو خراج عقیدت پیش کرنے کیلئے گورنرسندھ محمد زبیر ، وزیر اعلی سندھ مراد علی شاہ ، میئر کراچی وسیم اختر، صوبائی کابینہ کے ارکان اور مسلح افواج کےنمائندوں نے مزار قائد پر حاضری دی، پھولوں کی چادر چڑھائی اور فاتحہ خوانی کی۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے گورنر سندھ محمد زبیر نے کہا کہ یوم پاکستان اس مرتبہ بھی جوش وخروش سے منایا جارہا ہے، آج قائداعظم کے احکامات پر عمل پیرا ہونے کے عہد کا دن ہے، خوشحال پاکستان کے خواب کوعملی جامہ پہنانے کے لئےمل کر کام کرناہوگا۔

گورنر سندھ کا کہنا تھا کہ کراچی میں امن کی بحالی کیلئے بہت کام ہوا، قانون نافذ کرنے والے ادارے امن کی بحالی کیلئے کردار ادا کررہے ہیں، امن کی بحالی کی وجہ سے پی ایس ایل کا فائنل کراچی میں ہورہا ہے۔

وزیراعلی سندھ مراد علی شاہ نے کہا کہ یوم پاکستان پر مزارقائد پر حاضری کیلئے آئےہیں، آج پھر تمام پاکستانی ملک کی ترقی کیلئےعہد کریں، پاکستان کے لیے سب کو اپنا کردار ادا کرنا ہے، متحد ہوکر ملک کو امن کا گہوارہ بنائیں گے۔


مزید پڑھیں : یوم پاکستان پرپریڈ گراؤنڈ میں مسلح افواج کی مشترکہ پریڈ


مرادعلی شاہ کا کہنا تھا کہ2018 انتخابات کاسال ہے، متحدہ مجلس عمل کی بحالی کاخیرمقدم کرتے ہیں ، راؤانوار کی گرفتاری اورآئی جی کی تبدیلی کا کوئی تعلق نہیں۔

دوسری جانب لاہور میں مصور پاکستان علامہ اقبال کے مزار پر گارڈزتبدیلی کی پروقار تقریب ہوئی، پاک فضائیہ کے دستے نے مزار اقبال پر اعزازی گارڈز کے فرائض سنبھال لئے، پنجاب رینجرز کے جوانوں نے مزار اقبال پر سلامی پیش کی۔

پاک فضائیہ کے ایئرکموڈور سید صباحت حسن مہمان خصوصی تھے، انھوں نے مزار اقبال پر پھول چڑھائے اور فاتحہ خوانی کی اور مہمان خصوصی نے مہمانوں کی کتاب میں تاثرات قلم بند کیے۔

اس موقع پر سیکیورٹی کے سخت انتظامات کئے گئے تھے۔

یاد رہے 23 مارچ 1940 کو لاہور کے منٹو پارک میں مسلم لیگ نے برصغیر سے علیحدگی کے لیے قرار داد پیش کی تھی، جس میں مطالبہ کیا گیا تھا کہ مسلمانوں کے لیے علیحدہ ملک قائم کیا جائے کیونکہ ہندو اور مسلم علیحدہ نظریات کی حامل اقوام ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں