The news is by your side.

Advertisement

سندھ حکومت کا پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں 30روپے کمی کا مطالبہ

کراچی : سندھ حکومت نے وفاق سےپیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں30روپےکمی کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا عالمی سطح پرکمی کے بعد پاکستان  میں پیٹرول 70روپے لیٹر ہونا چاہیے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت کا وفاق سے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا مطالبہ سامنے آگیا، وزیر زراعت سندھ محمد اسماعیل راہو نے کہا کہ حکومت 28روپے لیٹر پیٹرول خرید کر عوام کو111روپےمیں بیچ رہی ہے، پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں 30 روپے تک کی کمی کی جائے۔

اسماعیل راہو کا کہنا تھا کہ عالمی منڈی میں پیٹرول مصنوعات میں20فیصدسےزائدکمی آئی، جس کا فائدہ عوام کو نہیں دیا گیا، وفاقی حکومت عوام کو رلیف دینے سے کیوں گھبرا رہی ہے؟

صوبائی وزیر نے کہا عالمی منڈی میں پیٹرو لیم مصنوعات سستا ہونےکہ بعد پاکستان میں پیٹرول 70روپے لیٹرہوناچاہیے، پیٹرول مصنوعات میں حکومت نے عوام کو کوئی ریلیف نہیں دیا جبکہ دوسرے ممالک نے ریلیف دے دیا۔

مزید پڑھیں : عالمی منڈی میں تیل کی قیمتوں میں کمی ،حکومتی اتحادی جماعت نے بڑا مطالبہ کردیا

ان کا کہنا تھا کہ پیٹرول سستا ہونے سے مہنگائی کم ہوجائے اور پاکستان کی معیشت میں بہتری آئے گی، سپریم کورٹ نے 2013 میں تیل کی مصنوعات پر ٹیکس منسوخ کر دیے تھے اور کہا تھا کہ انہیں پارلیمان سے منظور کرایا جائے۔

گذشتہ روز حکومتی اتحادی جماعت مسلم لیگ ق نے تیل کی قیمتوں میں کمی کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا تھا عوام کی تکالیف کم کریں اور پٹرولیم مصنوعات پر بھر پور ریلیف دیں۔

خیال رہے عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمتوں میں اتارچڑھاؤ کا سلسلہ جاری ہے ، گذشتہ روزخام تیل کی قیمت ساڑھےاکتیس فیصدگرنےکےبعدتیس سال پرانی سطح پرآگئی تھی۔

آج ایشیائی منڈیوں میں خام تیل کی قیمت میں ساڑھےسات فیصد کا اضافہ دیکھنےمیں آیا، برینٹ خام تیل کی قیمت دوڈالرباون سینٹس اضافےکےساتھ چھتیس ڈالرستاسی سینٹس فی بیرل ہوگئی جبکہ امریکی خام تیل کی قیمت دوڈالرسترہ سینٹس اضافےکےساتھ تینتیس ڈالرتیس سینٹس فی بیرل ریکارڈ کی گئی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں