site
stats
سندھ

سندھ حکومت کی محرم میں موبائل فون اور ڈبل سواری پرپابندی کی تجویز

ban mobile phone

کراچی : حکومت سندھ نے سیکیورٹی کو پیش نظررکھتے ہوئے وفاقی حکومت کو 8 سے 10 محرم تک موبائل فون اور موٹر سائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی عائد کرنے کی تجویزدے دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق حکومت سندھ نے محرم الحرام میں سیکورٹی کو ممکن بنانے کے غرض سے وفاقی حکومت سے 8 سے 10 محرم تک صبح 8 سے شام 8 بجے تک موبائل سروس معطل رکھنے کی استدعا کی ہے

جب کہ سندھ حکومت محرم الحرام کے پہلے عشرے کے آخری تین دن 8 محرم سے 10 محرم تک صوبے کے اہم اورفرقہ واریت کے حوالے سے کشیدہ شہروں میں ڈبل سواری پر بھی پابندی عائد کرنے پرغور کررہی ہے۔

واضح رہے محرم الحرام میں فرقہ ورانہ دہشت گردی سے نمٹنے کے لیے ہنگامی بنیادوں پر اقدام کیے جاتے ہیں تا کہ کسی بھی ممکنہ دہشت گردی کے واقعے سے محفوظ رہا جا سکے اس حوالے سے موبائل سروس میں بندش اور ڈبل سواری پر پابندی جیسے سخت اقدام بھی کرنا پڑتے ہیں۔

دوسری جانب ڈی جی رینجرز اور وزیر اعلیٰ سندھ کے درمیان امن عامہ کے حوالے سے ہونے والی ایک اہم میٹنگ میں بھی سندھ حکومت کی جانب سے موبائل سروس اور موٹر سائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی کی تجاویزات بھی زیر بحث لائی جائیں گی جب کہ ڈی جی رینجرز محرم الحرام میں سیکیورٹی کے حوالے سے طے کیے گئے پلان سے وزیر اعلیٰ سندھ کو آگاہ کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top