The news is by your side.

Advertisement

کراچی کے سپر اسٹور میں آتشزدگی کا واقعہ ، سندھ حکومت نے تحقیقاتی کمیٹی قائم کردی

کراچی : سندھ حکومت نے جیل چورنگی پر سپر اسٹور میں آتشزدگی کے واقعے کا سخت نوٹس لیتے ہوئے تحقیقاتی کمیٹی قائم کردی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اطلاعات سندھ شرجیل میمن نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام باخبر سویرا میں گفتگو کرتے ہوئے کہا بلڈنگ میں آگ لگنے کا واقعہ افسوسناک ہے، بلڈرز جب پزیشن لیتے ہیں نقشے میں فائر فائٹنگ کے آپشن دیتے ہیں ، کچھ بلڈرز ریکوائرمنٹ پوری نہیں کرتے۔

،شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ ایسے واقعات پر وزیراعلیٰ سندھ نے سخت نوٹس لیتے ہوئے واقعے پر انکوائری کمیٹی بنادی ہے ، رپورٹ کی روشنی میں ایسے واقعات سے بچنے کےاقدامات کیےجائیں گے۔

آگ لگنے کی وجہ سے جن کا نقصان ہوا ان کا ازالہ بھی کیاجائے گا اور بلڈنگ کو دوبارہ چیک کیاجائےگا کہ رہنےکےقابل ہے یا نہیں۔

خیال رہے کراچی کی جیل چورنگی پر سپر اسٹور میں چوبیس گھنٹے بعد بھی آگ پر مکمل قابونہ پایا جا سکا، سندھ بلڈنگ کنٹرول اتھارٹی نے عمارت کو مخدوش قرار دے دیا۔

فائربریگیڈ حکام کا کہنا تھا کہ ابھی تک بیسمنٹ میں لگی آگ کوبجھانے کی کوشش جاری ہے، آگ کی شدت سے گراؤنڈ فلور کا کچھ حصہ بھی متاثرہوا ہے، دھویں کی وجہ سےسخت مشکلات کا سامنا ہے۔

حکام نے کہا تھا کہ بلڈنگ کےچوتھے فلورتک آگ پہنچنےکی اطلاعات غلط ہیں، بیسمنٹ میں لگنےوالی آگ کی وجہ سے دھواں کئی منزلوں تک پہنچ چکا ہے۔

دوسری جانب ٹریفک حکام کا کہنا ہے کہ اطراف کی اہم سڑکوں کورکاوٹیں کھڑی کرکےبندکردیاگیا، کشمیر روڈ سے جیل چورنگی آنے والی سڑک اور شاہراہ قائدین سےجیل چورنگی جانیوالی سڑک بند کردی گئی ہے۔

چیف فائرآفیسربولےراستےتنگ ہونےکےباعث امدادی سرگرمیوں میں مشکلات پیش آئیں ،شہرمیں پانچ اسنارکل ہیں،صرف دوکام کررہی ہیں،تین ایک سال سےخراب ہیں، کورنگی صنعتی ایریامیں گارمنٹس فیکٹری میں بھی آتشزدگ

Comments

یہ بھی پڑھیں