The news is by your side.

Advertisement

“سندھ حکومت احتیاطی تدابیر کےساتھ بیان بازی میں بھی احتیاط کرے”

اسلام آباد: تحریک انصاف کے سینیٹر فیصل جاوید نے کورونا وائرس کے پیش نظر نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں کیے گئے حفاظی اقدامات کو بہترین قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ سندھ حکومت احتیاطی تدابیر کے ساتھ بیان بازی میں بھی احتیاط کرے۔

وزیراعلیٰ سندھ کی جانب سے کورونا وائرس کے خطرے کے باعث احتیاطی تدابیر کے تحت بغٖیر شائقین کے پی ایس ایل میچز کرانے کے فیصلے پر ردعمل دیتے ہوئے فیصل جاوید نے کہا کہ شائقین کی اسٹیڈیم آمد پرپابندی کا فیصلہ احسن اقدام ہے۔

انہوں نے کہا کہ دنیا بھر میں کورونا وائرس کیلئےاحتیاطی تدابیر اختیارکی گئیں، نیشنل اسٹیڈیم میں آج بہترین انتظامات کیےگئے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کراچی، پی ایس ایل کے میچز میں شائقین کی آمد پر پابندی عائد

سینیٹر نے کہا کہ سندھ حکومت احتیاطی تدابیر کےساتھ بیان بازی میں بھی احتیاط کرے، ہر ایشو پر سیاست نہیں ہونی چاہیے، وفاقی حکومت صوبائی حکومتوں کےساتھ مل کر کام کر رہی ہے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے کرونا وائرس پر قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس کل طلب کیا ہے، اجلاس بلانے سے متعلق پارلیمانی پارٹی کو آگاہ کردیاگیا ہے، اجلاس میں بارڈرز کی بندش سے متعلق نیشنل پالیسی کاجائزہ لیا جائےگا۔

وزیراعلیٰ سندھ نےبیان دیا تھا کورونا پر وزیراعظم سےرابطہ نہیں ہو پا رہا، بیان کے بعد آج انہیں اجلاس میں شرکت کی دعوت دی گئی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں