The news is by your side.

Advertisement

سندھ کو مسائل اور کرپشن سے پاک کرنا ہے، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ سندھ کو مسائل اور کرپشن سے پاک کرنا ہے، پاکستان کی خوشحالی کا خواب کراچی کے مسائل کے حل سے جڑا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان سے کاروباری حضرات نے ملاقات کی، وزیراعظم عمران خان نے کاروباری حضرات کو تعاون کا یقین دلایا۔

فردوس عاشق اعوان کے مطابق وزیراعظم نے معاشی استحکام کوعوام کے ریلیف سے جوڑا ہے، کاروباری برادری نے وزیراعظم عمران خان پر اعتماد کا اظہار کیا، حکومت کاروبار کے لیے آسانیاں پیدا کرنے کی کوشش کر رہی ہے، پاکستان کی خوشحالی کا خواب کراچی کے مسائل کے حل سے جڑا ہے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ وزیراعظم نے وزیراعلیٰ کو صوبے کی ترقی کے لیے ہرممکن تعاون کا یقین دلایا، وزیراعظم نے توقع ظاہر کی کہ سندھ میں ادارے فعال ہوں گے۔

ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان کے جرات مندانہ فیصلوں کے ثمرات آنا شروع ہوگئے، سندھ حکومت بھی اصلاحات متعارف کرا کر گڈ گورننس کو لے کر چلے۔

نواز شریف سے متعلق معاون خصوصی نے کہا کہ ڈاکٹرعدنان نے صرف دل کا حال سنایا جو ہمیں پتہ ہے، ڈاکٹرعدنان نوازشریف کا اصل مرض تو بتائیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں