The news is by your side.

ٹی ٹین لیگ کو سندھ ہائی کورٹ کی جانب سے توہینِ عدالت کا نوٹس جاری

کراچی: متنازع ٹی ٹین لیگ کو اب ایک اور مشکل کا سامنا کرنا پڑ گیا ہے، سندھ ہائی کورٹ کی جانب سے لیگ کو توہینِ عدالت کا نوٹس جاری کر دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ ہائی کورٹ کی جانب سے ٹی ٹین لیگ کو جاری نوٹس میں کہا گیا ہے کہ پابندی کے باوجود کراچی سے ملتے جلتے نام کا استعمال کیا گیا۔

نوٹس کے متن کے مطابق ٹی ٹین لیگ نے کراچینز نام سوشل میڈیا اور تھرڈ پارٹی ویب سائٹس پر استعمال کیا، جب کہ عدالت نے لیگ میں کراچینز یا ملتے جلتے نام پر پابندی لگائی تھی۔

عدالت نے چیئرمین ٹی ٹین لیگ شجیع الملک سمیت 4 افراد کو توہینِ عدالت کا نوٹس دے دیا، مالک ٹین اسپورٹس زاہد نورانی، ٹیم مالک محمد عمران اور جنید خلیل کو بھی نوٹس جاری کر دیے گئے۔

سندھ ہائی کورٹ نے تمام 4 افراد سے 28 نومبر تک جواب طلب کر لیا، درخواست گزار کی جانب سے بیرسٹرعابد زبیری اور بیرسٹر آیان میمن پیش ہوئے۔


متنازع ٹی 10 لیگ کسی پاکستانی شہر کا نام اپنے مفاد کے لئے استعمال نہیں کرسکتی: سندھ ہائی کورٹ


واضح رہے کہ 16 نومبر کو سندھ ہائی کورٹ نے ایک فیصلے کے ذریعے ٹی 10 لیگ پر پاکستانی شہر وں کے نام استعمال کرنے پر پابندی عائد کر دی تھی، عدالت نے کہا تھا کہ لیگ کے لیے کراچی، کراچینز، کنگز یا اس سے ملتے جلتے ناموں کے اشتہارات بھی جاری نہیں کیے جا سکتے۔

تجزیہ کاروں نے سندھ ہائی کورٹ کے فیصلے کو قابلِ ستائش قرار دیتے ہوئے کہا تھا کہ اس سے پاکستانی کرکٹ کے مالی مفادات محفوظ ہوں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں