site
stats
سندھ

ایم کیو ایم لندن کے ٹارگٹ کلرز سمیت 8 خطرناک ملزمان گرفتار، سندھ رینجرز

کراچی : سندھ رینجرز نے جرائم کی بیخ کنی کے لیے کی گئی چھاپا مار کارروائی میں ایم کیو ایم لندن کے ٹارگٹ کلر سمیت 8 خطرناک ملزمان کو حراست میں لے لیا ہے.

تفصیلات کے مطابق صوبائی دارالخلافہ میں قائم امن کو استحکام اور پائیداری بخشنے کے لیے سندھ رینجرز کی چھاپا مار کارروائیاں جاری ہیں جس کے تحت گزشتہ شب مختلف علاقوں میں خفیہ اطلاعات پر آپریشن کر کے 8 ملزمان کو گرفتار کرلیا ہے.

ترجمان سندھ رینجرز کے مطابق زیرحراست ملزمان میں ایم کیوایم لندن کا ٹارگٹ کلر جنید بھی شامل ہے جو ٹارگٹ کلنگ اور بھتہ خوری کی کئی وارداتوں میں ملوث رہا ہے.

ترجمان رینجرز کا کہنا تھا کہ عید گاہ کے علاقے سے 3 گینگ وار کارندوں کو بھی گرفتار کیا گیا ہے جو قتل و غارت گری اور منشیات فروشی کے بہت سے مقدمات میں پولیس کو مطلوب تھے.

علاوہ ازیں جمشید کوارٹر اور گڈاپ ٹاؤن سے اسٹریٹ کرائمز میں ملوث دو ملزمان کو پکڑا گیا ہے جب کہ ٹول پلازہ کے قریب کارروائی میں بھی ایک ملزم کو گرفتار کیا گیا ہے.

ترجمان رینجرزکے مطابق  ٹول پلازہ سے حراست میں لیے گئے ملزم کی نشاندہی پر ٹینکر سے 40 ہزار لیٹر ایرانی ڈیزل برآمد کرلیا گیا ہے جب کہ مزید قانونی کارروائی کے لیے گرفتار ملزمان میں سے 7 کو پولیس اور ایک کو کسٹم حکام کے حوالے کردیا گیا.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top