The news is by your side.

Advertisement

کراچی: رینجرز کی کارروائی، ایم کیو ایم لندن کے بھتہ خوروں سمیت 13 ملزمان گرفتار

کراچی: سندھ رینجرز نے مختلف علاقوں میں کارروائیاں کرتے ہوئے ایم کیو ایم لندن کے دو ملزمان سمیت 13 مزید گرفتار کر لیے۔

تفصیلات کے مطابق رینجرز نے شہرِ قائد کے مختلف علاقوں سے 13 ملزمان گرفتار کر لیے، عیدگاہ، میٹھادر سے 2 ملزمان ندیم اور فرحان کو گرفتار کیا گیا۔

لیاری گینگ وار کے بھی 4 ملزمان گرفتار کیے گئے۔ بھتہ خوری میں ملوث آصف پکوڑا بھی گرفتار۔

ترجمان رینجرز نے بتایا کہ ملزمان کا تعلق ایم کیو ایم لندن سے ہے، ملزمان غیر قانونی اسلحہ ذخیرہ کرتے تھے اور بھتہ خوری، اسٹریٹ کرائم کی وارداتوں میں بھی ملوث ہیں۔

رینجرز کے ترجمان کے مطابق نیپئر، رسالہ، کھارادر، بغدادی سے لیاری گینگ وار کے بھی 4 ملزمان گرفتار کیے گئے ہیں، جو ٹارگٹ کلنگ، بھتہ خوری اور ڈکیتیوں میں ملوث ہیں۔

چاکیواڑہ سے بھتہ خوری میں ملوث آصف عرف پکوڑا کو بھی گرفتار کر لیا گیا ہے، سعود آباد، ناظم آباد اور گبول کے علاقے سے 6 ملزمان گرفتار کیے گئے۔

ترجمان رینجرز نے بتایا کہ تمام ملزمان ڈکیتی اور اسٹریٹ کرائم کی متعدد وارداتوں میں ملوث ہیں، گرفتار ملزمان سے اسلحہ، گولیاں اور مسروقہ سامان بھی برآمد کیا گیا ہے۔


یہ بھی پڑھیں:  کراچی: سابق رکن قومی اسمبلی علی رضا عابدی قاتلانہ حملے میں جاں بحق


ترجمان سندھ رینجرز کے مطابق گزشتہ روز اندرون سندھ پانی چوروں کے خلاف بھی آپریشن کیا گیا تھا، جس کے دوران بدین اکرم واہ کینال میں پانی چوری کے غیر قانونی کنکشنز ہٹائے گئے۔

پانی چوروں کے خلاف محکمہ آب پاشی اور پولیس کے ساتھ مشترکہ آپریشن کیا گیا، دوران آپریشن 3 کلو میٹر نہری علاقے میں 2 غیر قانونی کنکشن ہٹائے گئے۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز کراچی کے علاقے ڈیفنس میں سابق رکن قومی اسمبلی علی رضا عابدی کو ان کے گھر کے دروازے پر ٹارگٹ کلرز نے نشانہ بناتے ہوئے قتل کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں