The news is by your side.

انٹر سال اول میں داخلہ لینے والے طالبعلموں کے لیے بڑی خبر

کراچی : سندھ میں انٹر سال اول کے داخلوں کی تاریخ میں 20 اگست تک کی توسیع کرتے ہوئے ڈومیسائل اور پی آرسی کی شرط بھی ختم کردی۔

تفصیلات کے مطابق انٹر سال اول میں داخلہ لینے والے طلبا کے لیے اچھی خبر آگئی، سندھ بھر میں انٹرسال اول میں داخلوں کی تاریخ میں بیس اگست تک توسیع کردی گئی۔

اے آروائی نیوز براہِ راست دیکھیں live.arynews.tv پر

ڈائریکٹرکالجز راشد احمد مہر نے بتایا کہ داخلے کیلئے ڈومیسائل اور پی آرسی کی شرط ختم کردی ہے لیکن ڈومیسائل امتحانات اور رجسٹریشن کے وقت جمع کرانا ہوگا۔

راشد احمد مہر کا کہنا تھا کہ ساتھ ہی یہ بھی کہا انٹرمیڈیٹ سال اول میں داخلے کے وقت والد یا والدہ کا شناختی کارڈ اور بے فارم کی نقل بھی جمع کرانا ہوگی۔

دوسری جانب بعض کالج پرنسپلز نے ڈائریکٹرکالجز کے احکامات ماننے اور متعدد گرلز کالجز میں طالبات کے داخلہ فارم وصول کرنے سے انکار کردیا۔

یاد رہے سندھ میں سرکاری کالجوں میں داخلے کے لیے ڈومیسائل اور پی آرسی کی شرط عائد کردی گئی تھی ، جس کے باعث طلبا کو مشکلات کا سامنا تھا۔

آن لائن فارم اور مکمل ریکارڈ محکمہ تعلیم کے پاس جمع ہونے غیر ضروری دستاویزات کالجوں میں طلب کی جارہی ہے، طلبہ وطالبات کے مطابق مطلوبہ داخلہ میعار مکمل ہونے باوجود داخلہ مرحل مشکل ہوچکا ہے۔

طالب علموں نے مطالبہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ اون فارم جمع کراتے پورا بائیو میٹرک محکمہ تعلیم کو فراہم کرچکے ہیں، وزیر اعلی سندھ صورت حال کا نوٹس لیں۔

بعد ازاں محکمہ کالج ایجوکیشن کی جانب سے انٹرسال اول میں داخلے کے لیے ڈومیسائل اور دیگر دستاویز طلب نہ کرنے کی ہدایات جاری کردی گئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں