The news is by your side.

Advertisement

دعا بھٹو معاملہ: معافی نہ مانگئی گئی تو ۔۔۔۔ پی ٹی آئی نے وارننگ دے ڈالی

کراچی: پاکستان تحریک انصاف سندھ نے مطالبہ کیا ہے کہ دعابھٹو پر ہاتھ اٹھانے والےفلور پر معافی مانگیں،معافی نہ مانگی گئی تو اجلاس چلنےنہیں دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ اسمبلی میں دعا بھٹو پر حملے اور موبائل چھیننے کے معاملے پر پی ٹی آئی اراکین اسمبلی نے ڈپٹی اسپیکر سندھ اسمبلی سےملاقات کی، رکن سندھ اسمبلی راجہ اظہر نے واقعے کو انتہائی افسوسناک قرار دیتے ہوئے کہا کہ خاتون پر ہاتھ اٹھانا سندھ کی روایت نہیں ہے۔

پی ٹی آئی ارکان اسمبلی نے ڈپٹی اسپیکر سے مطالبہ کیا کہ دعا بھٹو پر ہاتھ اٹھانے والےفلور پر معافی مانگیں، معافی نہ مانگی گئی تو اجلاس چلنے نہیں دیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: منور وسان دعا بھٹو کا موبائل چھین کر بھاگ گئے

یاد رہے کہ چودہ جون کو سندھ اسمبلی میں بجٹ پیش کرنے کے دوران اپوزیشن کی جانب سے احتجاج کیا گیا جب کہ اسی دوران کلثوم چانڈیو اور دعا بھٹو میں لڑائی ہوئی، دونوں نے ایک دوسرے کو کھری کھری سنائی۔

لڑائی کے دوران کلثوم چانڈیو نے دعا بھٹو کا موبائل فون چھین کر منور وسان کو دیا اور وہ پی ٹی آئی رہنما کا موبائل لے کر ایوان سے بھاگ گئے۔

دعا بھٹو نے اپنے بیان میں کہا کہ کلثوم چانڈیو کو احکامات ملے تھے کہ موبائل چھینا ہے، سندھ کو ویسے ہی کھا گئے ہو مانگ لیتے ویسے ہی دے دیتی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں