The news is by your side.

Advertisement

گلوکاره فریحه پروپز اور نعمان جاوید کا ازدواجی سفر ختم

لاہور : معروف گلوکاره فریحہ پروپز اور گلوکار نعمان جاوید کے درمیان باہمی رضا مندی سے طلاق ہو گئی ہے دونوں کا ازدواجی سفر محض ایک سال ہی ختم ہو گیا۔

سول جج عابد بشیر کے روبرو فریحہ پرویز کی خلع کی درخواست پر سماعت شروع ہوئی تو گلوکارہ کی جانب سے بتایا گیا کہ نعمان جاوید نے باہمی رضا مندی کے ساتھ فریحہ پرویز کو طلاق دے دی ہے۔

فریحہ پرویز کے وکیل نے طلاق نامہ کی نقل عدالت میں پیش کرتے ہوئے استدعا کی کہ طلاق ہونے کے بعد خلع کے لیے درخواست واپس لینے کی اجازت دی جائے۔

فریحہ پرویز کے وکیل کے دلائل سننے کے بعد فیملی کورٹ کے جج عابد بشیر چوہدری نے فریحہ پرویز کی خلع کی درخواست واپس لینے کی بنیاد پر نمٹا دی۔

واضح رہے کہ گلوکاره فریحہ پرویز نے 2015 میں گلوکار نعمان جاوید سے شادی کی تھی تا ہم یہ بندھن زیادہ عرصے تک نہ چل سکا اور گلوکاره فریحه پرویز نے چند ماه قبل اپنے شوہر نعمان جاوید سے خلع لینے کے لیے سول کورٹ سے رجوع کیا تھا۔

یاد رہے گلوکار نعمان جاوید نے حال ہی میں ٹی وی اداکارہ جاناں ملک سے دوسری شادی کر لی ہے اور بعد ازاں فریحہ پرویز کو باہمی رضامندی سے طلاق دے دی جس کے بعد فیملی کورٹ نے خلع کا مقدمہ ختم کردیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں