The news is by your side.

Advertisement

دنیا بھر میں مختلف ممالک کا عسکری اخراجات میں اضافہ، امریکا سرفہرست

اسٹاک ہوم: سوئیڈش ادارے سپری کی رپورٹ کے مطابق دنیا بھر میں مختلف ممالک نے اپنے عسکری اخراجات میں اضافہ کردیا جس میں امریکا سرفہرست ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق سوئیڈش ادارے سپری اسٹاک ہوم انٹرنیشنل ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کی جانب سے ایک رپورٹ جاری کی گئی ہے جس کے مطابق دنیا بھر میں مختلف ممالک نے ناصرف فوجی اخراجات میں اضافہ کردیا ہے بلکہ ان ممالک نے جدید ٹیکنالوجی پر بھی توجہ مرکوز کی ہوئی ہے۔

رپورٹ کے مطابق سب سے زیادہ اسلحہ پر خرچ کرنے والے ممالک میں امریکا سرفہرست ہے جس نے 2017 کے مقابلے میں 2018 میں 4.6 فی صد زائد رقم خرچ کی۔

اس کے علاوہ امریکا 2020 تک فوج کو جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ کرنے کے لیے بھی گامزن ہے جبکہ آئندہ 20 سالوں میں تقریباً 1.8 ٹریلین ڈالر کی رقم خرچ کی جاسکتی ہے۔

فہرست میں روس کا چوتھا اور جرمنی کا دسواں نمبر ہے اور گزشتہ سال روسی فوجی اخراجات میں 3.5 فی صد کمی دیکھی گئی جبکہ فرانس اور برطانیہ بھی اس فہرست میں پہلے 10 ممالک میں شامل ہیں۔

مقامی کرنسی میں دیکھا جائے تو روس نے 2017 اور 2018 میں ایک جتنا سرمایہ عسکری اخراجات میں خرچ کیا۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ پاکستانی فوجی اخراجات پر خرچ کرنے کے حوالے سے فہرست میں 20 ویں نمبر پر ہے، پاکستان نے گزشتہ سال دفاع کے شعبے میں 11.4 ارب ڈالر خرچ کیے، اسلحہ کی ڈور میں پیش پیش بھارت کا فہرست میں 5 واں نمبر ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں