پاکستان کو اقبالؒ کے افکار کے مطابق اسلامی ریاست بنایا جائے، سراج الحق -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کو اقبالؒ کے افکار کے مطابق اسلامی ریاست بنایا جائے، سراج الحق

لاہور : امیر جماعت اسلامی سنیٹر سراج الحق نے کہا ہے کہ پاکستان چار صوبوں اور چند قومیتوں کے مجموعے کا نام نہیں، اسے اقبال کے افکار کے مطابق اسلامی ریاست بنایا جائے۔

لاہور میں مزار اقبال پر حاضری کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سنیٹر سراج الحق کا کہنا تھا کہ اقبال ایک نظریے، اسلامی فلسفے اور جہد مسلسل کا نام ہے، جنہوں نے مسلمانوں کو فرقوں میں تقسیم ہونے کی بجائے اتحاد امت کا درس دیا۔

انہوں نے کہا کہ علامہ اقبال ایسی اسلامی ریاست کے حامی تھے جہاں کوئی انسان دوسرے کا غلام نہ ہو اور طبقاتی بنیادوں پر تعلیم نہ دی جاتی ہو۔

امیر جماعت اسلامی نے کہا کہ پنجاب حکومت نے یوم اقبال پر چھٹی منسوخ کر کے نئی نسل کو کوئی اچھا پیغام نہیں دیا، یوم دفاع، یوم مزدور اور یوم پاکستان پر چھٹی ہو سکتی ہے تو یوم اقبال پر کیوں نہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ جماعت اسلامی نے سردار ایاز صادق کی اپیل پر ووٹ دیا ہے، تحریک انصاف کے کسی رہنماء نے ووٹ کیلئے ان سے رابطہ نہیں کیا۔

انہوں نے کہا کہ بلدیاتی انتخابات میں جماعت اسلامی کے یونٹس کو حالات کے مطابق دوسری جماعتوں سے سیٹ ایڈجسٹمنٹ کا اختیار دیا گیا ہے، یہ کوئی قومی انتخابات نہیں ، مقامی گروہوں کا الیکشن ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں