وزیراعظم خود اپنے ہی بیانات میں پھنس گئے، سراج الحق -
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم خود اپنے ہی بیانات میں پھنس گئے، سراج الحق

لاہور : جماعت اسلامی کے امیر سینیٹر سراج الحق نے کہا ہے کہ وزیر اعظم نواز شریف خود اپنے ہی بیانات اور مؤقف کے گرداب میں پھنس گئے ہیں، وزیراعظم نوازشریف نے تقریرمیں کہا تھا کہ وہ استثنیٰ نہیں لیں گے.

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، سراج الحق نے کہا کہ نوازشریف نے وزیراعظم اور رکن قومی اسمبلی کا حلف اٹھایا ہے، انہوں نے رکن اسمبلی کی حیثیت سے دستورکا پابندرہنے کاعہد کیا.

وزیر اعظم نےعہد کیا تھا کہ وہ وزارت عظمیٰ کا عہدہ اپنے مفادات کیلئے استعمال نہیں کرینگے، نوازشریف نے پارلیمنٹ میں کی جانیوالی تقریر میں کہا تھا کہ وہ استثنیٰ نہیں لیں گے، لیکن ان کے وکیل عدالت میں دستوری استثنیٰ کی بات کررہے ہیں.

امیر جماعت اسلامی کا کہنا تھا کہ وزیراعظم نے قومی اسمبلی اور قوم سےخطاب میں خاندان کا دفاع کیا، وزیراعظم اپنا الگ وکیل کھڑا کر کے ثابت کررہے ہیں کہ وہ فریق نہیں، اس فیصلے سے وزیراعظم کا صادق اور امین نہ ہونا ثابت ہوتا ہے، قومی اسمبلی کےایجنڈے میں وزیراعظم کی تقریرشامل نہیں تھی.

سراج الحق نے کہا کہ کے پی کے میں کرپشن کا الزام لگانے والے نشاندہی کریں اورعدالت جائیں، چورحکومت میں ہویا اپوزیشن میں سب کا احتساب ہونا چاہیئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں