The news is by your side.

Advertisement

امیر جماعت اسلامی کا اوورسیز پاکستانیوں کے سلسلے میں وزیر خارجہ کو فون

لاہور: امیر جماعت اسلامی پاکستان سراج الحق نے اوورسیز پاکستانیوں کے مسائل کے سلسلے میں صدر مملکت، وزیر اعظم پاکستان اور وزیر خارجہ سے اپیلیں کی ہیں۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق امیر جماعت سراج الحق نے گزشتہ روز وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کو ٹیلی فون کر کے انھیں اوورسیز پاکستانیوں کے مسائل سے آگاہ کیا، ان کا کہنا تھا کہ سعودی عرب اور امارات میں لاکھوں پاکستانی پھنسے ہیں اور مدد کے منتظر ہیں۔

سراج الحق نے کہا کہ روزگار نہ ہونے کی وجہ سے پاکستانی فاقوں کا شکار ہو گئے ہیں، سعودی عرب اور دیگر بڑے ممالک میں سفارت خانے ہیلپ لائن کا اعلان کریں۔

وزیر خارجہ نے امیر جماعت اسلامی کو یقین دہانی کرائی کہ وہ سفارت خانوں سے رابطہ کر کے انھیں مزید فعال کریں گے، اوورسیز پاکستانیوں کی واپسی پر انھیں مکمل علاج کی سہولت بھی مہیا کی جائے گی۔ انھوں نے مزید کہا کہ صوبائی حکومتیں بھی اس سلسلے میں اپنی ذمہ داریاں پوری کریں۔

قبل ازیں امیر جماعت اسلامی نے صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی اور وزیر اعظم عمران خان سے بھی اپیلیں کی تھیں، انھوں نے اپیل میں کہا کہ حکومت ہنگامی بنیادوں پر بیرون ملک پھنسے پاکستانیوں کی مدد کرے، وہ مشکلات کا شکار ہیں۔

سراج الحق کا کہنا تھا کہ سعودی عرب و دیگر ممالک میں پاکستانی اپنے کمروں میں بند ہیں، انھیں کرونا اور کئی دیگر بیماریوں کا بھی سامنا ہے، جو لوگ جاں بحق ہو گئے ہیں ان کی لاشیں سرد خانوں میں پڑی ہیں، ان لوگوں کی سفارت خانوں تک رسائی بھی مشکل ہے، اس لیے ریاض اور دیگر شہروں میں ہیلپ سینٹرز قائم کیے جائیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں