The news is by your side.

Advertisement

صرف نوازشریف نہیں سب کا احتساب ہونا چاہئیے، سراج الحق

لاہور : جماعت اسلامی کے امیر سینیٹرسراج الحق نے کہا ہے کہ صرف نواز شریف کو نااہل قرار دینے سے قوم کا مسئلہ حل نہیں ہو گا، پانامہ لیکس میں شامل سب کا احتساب ہونا چاہئیے، خون کے آخری قطرے تک کرپٹ سسٹم کے خلاف لڑیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاہور میں داتا دربار کے باہر احتساب مارچ کی اسلام آباد روانگی سے قبل شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کیا، جس کے بعد جماعت اسلامی کا احتساب مارچ داتا دربار سے اسلام آباد کی جانب روانہ ہو گیا۔

شرکاء سے خطاب میں سنیٹر سراج الحق نے کہا کہ پاناما کیس میں صرف نواز شریف کو نااہل قرار دینے سے قوم کا مسئلہ حل نہیں ہو گا، پانامہ لیکس میں 436 سے زائد افراد کے نام ہیں، سب کا احتساب ہونا چاہئیے۔

امیر جماعت اسلامی کا کہنا تھا کہ احتساب مارچ کا سفر پاکستان کے لیے ہے، کرپٹ سسٹم اور کرپٹ اشرافیہ نے عوام کے حقوق پر ڈاکہ ڈالا ہے، خون کے آخری قطرے تک کرپٹ سسٹم کے خلاف لڑیں گے۔

انہوں نے کہا کہ عام آدمی پیاز اور ٹماٹر کے لیے پریشان ہے، حکمرانوں کے بچے سونے سے کھیل رہے ہیں اور ان کے کتے مکھن کھا رہے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ حکمرانوں کی شوگر ملوں اور جائیدادوں میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے، 150 سے زائد کرپشن کے میگا اسکینڈل موجود ہیں، ان کے نہ اکاؤنٹس منجمد کئے گئے اورنہ ہی کسی کے بیرون ملک جانے پر پابندی لگائی گئی۔

سراج الحق نے کہا کہ ڈاکٹر عاصم بیرون ملک چلے گئے، آصف علی زراداری کو کلین چٹ اور ولی اللہ کا رتبہ دے دیا گیا، نواز شریف کو بھی کلین اور ولی بنایا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف کو پہلے دن کہا تھا کہ جب تک عدالتیں کلئیر نہ کریں، وزرات عظمیٰ کا عہدہ چھوڑ دیں، مشورہ مانتے تو کچھ عزت بچ جاتی، اب اسحاق ڈار کو مشورہ ہے کہ عدالتوں سے کلئیر ہونے تک عہدہ چھوڑ دیں۔

امیر جماعت اسلامی نے سیاسی جماعتوں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ پرویز مشرف کا ساتھ دینے اور آئین توڑنے والے سیاسی جماعتوں میں بیٹھ کر جو خود کو جمہوریت کا علمبردار کہتے ہیں انہیں باہر نکالا جائے۔

انہوں نے برما کے مسلمانوں کی حالت زار پر گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ روہنگیا مسلمانوں کے قتل عام پر حکومت نے آنکھیں بند کرکے بزدلی کا راستہ اپنایا ہے، کشمیر اور روہنگیا کا مسئلہ غیرت مند قیادت ملنے تک حل نہیں ہو سکتا۔

مارچ سے خطاب کرتے ہوئے لیاقت بلوچ نے کہا کہ کرپشن کا خاتمہ کر کے دم لیں گے، 436 چوروں کا احتساب کروانے کیلئے آج جماعت اسلامی پھر سڑکوں پر ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں