site
stats
پاکستان

پاناما کے تمام کرداروں کا بے رحم احتساب کیا جائے، سراج الحق

لاہور : امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کہا ہے کہ پاناما کے تمام کرداروں کے احتساب کی پٹیشن پر جلد سماعت کی جائے، عدلیہ کو لٹیروں کے خلاف سخت اقدام اور احتساب کرنا ہوگا.

امیر جماعت اسلامی سرا ج الحق لاہیور میں کارکنان کے اجتماع سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ پاناما لیکس کے تمام 436 سابقہ اور موجودہ حکمرانوں کو پکڑا جائے اسی طرح پیرا ڈائز لیکس کے کرداروں کو بھی پکڑا جائے اور بے رحم، و بلاتفریق احتساب کیا جائے.

انہوں نے کہا کہ پییپلز پارٹی اور مسلم لیگ (ن) نے پانچ عشروں تک عام آدمی کا استحصال کرتی آئی ہے جس کے باعث آج بھی کسان، مزدور اور خون پسینہ بہانے والے عام آدمی سخت محنت کے باوجود بھوکے رہتے ہیں.

سرا ج الحق نے کہا کہ پاکستان زرعی ملک ہے لیکن ستر برسوں زراعت پر کوئی توجہ نہیں دی گئی ہے اور نہ ہی عالمی منڈیوں تک رسائی کے حصول کے لیے کوئی منصوبہ بندی کی گئی ہے.

انہوں نے کہا کہ بھارت پاکستان کا پانی چوری کرکے ہماری زمینوں کو بنجر بنانے کی سازش کر رہا ہے تو کبھی بھارت سیلابی پانی کو پاکستان میں چھوڑ کر آبی دہشت گردی کا مرتکب ہوتا ہے لین ہمارے حکمراں اس کا جواب دینے کے بجائے اُن سے کاروبار میں مشغول ہیں.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top