The news is by your side.

Advertisement

ہمارا دشمن ایٹم بم سے نہیں بلکہ ہمارے نوجوانوں سے ڈرتا ہے: سراج الحق

لاہور: جماعت اسلامی کے امیر سراج الحق نے کہا ہے کہ قائد اعظم کے بعد ایک خاص ٹولے نے پاکستان پر قبضہ کر رکھا ہے، ہمارا دشمن ایٹم بم سے نہیں بلکہ ہمارے نوجوانوں سے ڈرتا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے یوتھ کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے کیا، سراج الحق کا کہنا تھا کہ پاکستان سے ٹکرانے والا تباہ ہو جائے گا، ملک کو اسلامی بنائیں گے، موجودہ نظام سے غربیوں کا حق چھینا جاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ نوجوان غربت کی وجہ سے اپنے گھروں کو چھوڑ دیتے ہیں، ملک میں عوام کے ساتھ دھوکا ہورہا ہے، مزدور مزدوری کر کے بھی بھوکا سوتا ہے اور نوجوان ڈگریاں لے کر بھی بے روزگار گھوم رہے ہیں۔

مدرسے پر حملہ دہشت گردی ہے، نیٹو نے پاکستان اور افغانستان کا امن تباہ کیا: سراج الحق

سربراہ جی آئی کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان شہدا کی قربانیوں سے حاصل ہوا ہے ملک کو عظیم سے عظیم تر بنائیں گے، لاہور کا مینا پاکستان ہماری جدوجہد کی علامت ہے، ہم اپنے خطے کو اسلامی اور خوشحال بنائیں گے۔

خیال رہے کہ گذشتہ دنوں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سراج الحق نے کہا تھا کہ موجودہ تعلیمی اداروں سے قیادت نہیں بلکہ نوکر تیار ہو رہے ہیں، المیہ یہ ہے کہ جس کی جیب میں پیسہ نہ ہو وہ انصاف حاصل نہیں کر سکتا۔

ملک میں جس کے پاس پیسہ نہ ہو وہ انصاف حاصل نہیں کر سکتا: سراج الحق

انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ پاکستان کا سب سے بڑا مسئلہ کرپشن ہے، بد عنوانیوں کی وجہ سے ملک کا یہ حال ہے، پاناما میں شریف خاندان کا نام آیا کسی ایک علما کا نام پاناما میں نہیں آیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں