The news is by your side.

Advertisement

مستونگ، بنوں اور پشاور کے سانحات پر قوم افسردہ ہے، سراج الحق

نوجوانوں کو روزگار ملنے تک بے روزگاری الاؤنس اور بزرگوں کو گزارا الاؤنس دیا جائے گا

کراچی: امیر جماعت اسلامی پاکستان سراج الحق نے کہا ہے کہ مستونگ، بنوں اور پشاور کے سانحات پر قوم افسردہ ہے۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے کراچی میں متحدہ مجلس عمل کے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، سراج الحق نے کہا ’آمریت نے پاکستان کو نقصان پہنچایا، سازشیں کرنے والوں نے پاکستان کو تقسیم کیا۔‘

امیر جماعت اسلامی کا کہنا تھا کہ ملک میں انتخابات وقت پر ہونے چاہئیں، بر وقت انتخابات نگراں حکومتوں اور الیکشن کمیشن کی ذمہ داری ہے، ماضی کی غلطیوں کو بار بار نہیں دہرانا چاہیے۔

سراج الحق نے کہا کہ ملک سے طبقاتی اور استحصالی نظام معیشت کا خاتمہ چاہتے ہیں، حکومت میں آئے تو تعلیم پر سب سے زیادہ خرچ کیا جائے گا، غریبوں کے بچوں کے تعلیمی اخراجات حکومت برداشت کرے گی۔

انھوں نے کہا ’ہماری حکومت آئی تو سرکاری اسپتالوں میں غریبوں کا مفت علاج ہوگا، بہترین تعلیم اور صحت کی سہولتیں فراہم کرنا ریاست کی ذمہ داری ہے، امیر اور غریب کے بچوں کے لیے یکساں تعلیمی نظام لانا چاہتے ہیں۔‘

امیر جماعت اسلامی کا کہنا تھا کہ نوجوانوں کو روزگار ملنے تک بے روزگاری الاؤنس دیا جائے گا، بزرگوں کو گزارا الاؤنس دیں گے، فلاحی ریاست کا قیام ایم ایم اے کا منشور ہے۔

سراج رئیسانی سپرد خاک، آرمی چیف کی نمازِ جنازہ میں شرکت، زخمیوں کی عیادت


سراج الحق نے کہا ’ایم ایم اے ظلم کے نظام کے خلاف بغاوت کا اعلان کرتی ہے، موجودہ نظام میں امیر کے کتے مکھن اور پلاؤ کھاتے ہیں جب کہ غریب کے بچے کچرے کے ڈھیر میں رزق تلاش کرتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اوورسیز پاکستانی سالانہ اربوں کا زرِ مبادلہ ملک بھجواتے ہیں، ایم ایم اے اوورسیز پاکستانیوں کو ووٹ کا حق دینے کا مطالبہ کرتی ہے۔


 خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں