site
stats
پاکستان

حکومت تمام محازوں پرناکام ہوچکی‘ سراج الحق

Sirajul Haq

لندن: امیرجماعت اسلامی سراج الحق کا کہنا ہے کہ حکومت تمام محازوں پرناکام ہوچکی ہے، حکومت دوقدم آگے جبکہ چارقدم پیچھے چلتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے لندن میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وزیرقانون پنجاب رانا ثنا اللہ کا اقتدارمیں رہنے کا کوئی جوازنہیں ہے۔

سراج الحق نے کہا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن پرپہلے دن سے ڈاکٹر طاہرالقادری کے ساتھ ہیں۔

امیرجماعت اسلامی نے کہا کہ حکومت تمام محازوں پرناکام ہوچکی ہے، انہوں نے کہا کہ حکومت دوقدم آگے جبکہ چارقدم پیچھے چلتی ہے۔

سراج الحق نے کہا کہ متحدہ مجلس عمل کے نام سے دینی جماعتوں کا اتحاد فعال ہوچکا ہے، کسی مذہبی جماعت کے رہنما کا نام پانامہ یا نیب لسٹ میں نہیں ہے۔

امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے آئندہ انتخابات سے متعلق کہا کہ 2018 کے الیکشن میں پاکستان تحریک انصاف کے ساتھ اتحاد نہیں ہوگا۔

خیال رہے کہ 4 روز قبل جماعت اسلامی کے امیر سینیٹر سراج الحق کا کہنا تھا کہ صرف نوازشریف کی نااہلی سےمسئلہ حل نہیں ہوگا، پانامہ اسکینڈل میں دیگر 436 افراد کا بھی احتساب کیا جائے۔


متحدہ مجلس عمل کو مکمل طور پر بحال کرنے کا اعلان


یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے مذہبی جماعتوں نے سیاسی اتحاد متحدہ مجلس عمل کو مکمل طور پر بحال کرنے کا اعلان کرتے ہوئےالیکشن میں ایک نشان کتاب پر حصہ لینے کا اعلان کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top