The news is by your side.

Advertisement

بنوں میں گھر کے اندر دھماکا، میاں بیوی سمیت 6 افراد جاں بحق

بنوں: صوبہ خیبرپختونخوا کے جنوبی ضلع بنوں میں ایک گھر کے اندر دھماکا ہوا جس کے نتیجے میں میاں بیوی سمیت 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق بنوں تھانہ حوید کی حدود میں گھر کے اندر ہونے والے دھماکے کے نتیجے میں 6 افراد جاں بحق ہوگئے، پولیس کے مطابق جاں بحق ہونے والوں میں میاں بیوی اور 4 بچے شامل ہیں۔

پولیس کے مطابق ابتدائی تحقیقات کے مطابق دھماکا بارودی مواد کا ہے، گھر میں زنگ آلود مارٹر گولا موجود تھا۔

ڈی پی او کے مطابق دھماکا کمرے کے اندر ہوا، تفتیشی ٹیم جائے وقوعہ پر پہنچ گئی، بی ڈی ایس دھماکے کی نوعیت جاننے کے لیے شواہد اکٹھے کررہی ہے۔

ترجمان کے پی حکومت اجمل پرویز نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ بنوں دھماکا اسکول ٹیچر برکت اللہ کے گھر میں ہوا، دھماکا بظاہر سلنڈر کا لگتا ہے، پولیس تفتیش کررہی ہے۔

مزید پڑھیں: لورالائی حملہ: تین اہل کاروں سمیت 9 افراد شہید، تینوں دہشت گرد ہلاک

واضح رہے کہ آج بلوچستان کے شہر لورالائی میں ملک دشمن قوتوں نے ڈی آئی جی آفس میں کانسٹیبل کی آسامیوں کے لیے بھرتی کے لیے ہونے والے انٹرویوز کے دوران اچانک حملہ کردیا تھا جس کے نتیجے میں 3 پولیس اہلکاروں سمیت 9 افراد شہید ہوگئے تھے۔

سیکیورٹی فورسز کی جوابی کارروائی تین حملہ آور مارے گئے تھے، سیکیورٹی فورسز نے بروقت کارروائی کرتے ہوئے ڈی آئی جی کمپلیکس سے 800 کے قریب امیدواروں کو بحفاظت نکال کر ملک دشمن قوتوں کے عزائم ناکام بنادئیے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں