The news is by your side.

چھ خوش نصیب پاکستانی جن کے نام آج مریخ پرپہنچ گئے

امریکی خلائی ادارے ناسا کی جانب سے ایک خلائی مشن’انسائیٹ لینڈر‘ آج مریخ پر کامیابی کے ساتھ لینڈ کرگیا ہے ، اس مشن کی خاص بات یہ ہے کہ اس میں دنیا بھر سے خلائی تحقیقات میں دلچسپی رکھنے والے افراد کے نام بھی گئے ہیں۔

ناسا کا یہ مریخ پر آٹھواں مشن ہے اور ان کے لیے تو یہ ایک تاریخ ساز دن ہے ہی لیکن پاکستان کے وہ شہری جو کہ فلکیات میں دلچسپی رکھتے ہیں ، ان کے لیے بھی یہ اہم ترین دن ہے کہ آج ان کا نام بھی مریخ کی سطح پر پہنچ چکا ہے۔

پاکستان فلکیاتی سائنس کے میدان میں ابھی بہت پیچھے ہے اور یہاں فلکیاتی سائنس کی فیلڈ عملی باقاعدہ طور پر شروع بھی نہیں ہوسکی ہے اور محض چند افراد ہی ہیں جو کہ اپنے زورِ بازو سے اس میدان میں کام کررہے ہیں، ان کے لیے یقیناً یہ اعزاز کی بات ہے کہ ناسا کے انسائیٹ لینڈ کے ساتھ ان کا نام بھی مریخ کی سطح پر پہنچ چکا ہے۔

یوں تو ان میں پاکستان کی مختلف آسٹرونامی سوسائٹیز سے تعلق رکھنے والے متعدد افراد شامل ہیں، یہاں ہم آپ کو تعار ف کرا رہے ہیں ان چھ پاکستانیوں کا ، جن کا نام اب مریخ کے سینے پر درج کیا جاچکا ہے۔


ڈاکٹرنزیرخواجہ

ڈاکٹرنزیرخواجہ کا تعلق پاکستان سے ہے اور وہ یورپی خلائی ایجنسی کے لیے اپنی خدمات فراہم کررہے ہیں۔پاکستان میں آسٹرونامی سے متعلقہ سرگرمیوں کے فروغ کے لیے یہاں کے نوجوانوں سے مسلسل رابطے میں رہتے ہیں۔

 


علی خان

 علی خان کا تعلق لاہور سے ہے اور وہ ٹیلی اسکوپ سازی کے مداح ہیں۔ان سے سیکھے ہوئے کئی طالب علم ٹیلی اسکوپ سازی میں اپنی مہارتیں بڑھا رہے ہیں۔ پاکستان کی کئی فلکیاتی سوسائٹیز سے منسلک ہیں ۔ایک نجی ادارے سے بطور اسٹنٹ مینیجر وابستہ ہیں۔

 

 


محمد شاہ زیب صدیقی

محمد شاہ زیب صدیقی کا تعلق اسلام آباد سے ہے اور وہ بنیادی طور پر ایک سائنس رائٹر ہیں۔ ان کے مضامین مختلف ویب سائٹس اور جریدوں میں شائع ہوتے ہیں، اردو زبان میں سائنس کے فروغ کے لیے ان کا اہم کردار ہے۔

 

 


سید منیب علی

سید منیب علی کا تعلق لاہور سے ہے اور وہ طالب علم ہیں۔ فلکیاتی سائنس کے میدان میں ان کی دلچسپی قابلِ قدر ہے ، وہ لاہور فلکیاتی سوسائٹی کے متحرک رکن ہیں اور ٹیلی اسکوپ بنانے کے فن سے بھی واقف ہیں۔

 

 


شنکر لال

شنکر لال کا تعلق شہر قائد کراچی سے ہے ، جامعہ کراچی سے تعلیم حاصل کی اور گزشتہ کئی سال سے ابو ظبی میں مقیم ہیں، ایک فرم سے بحیثیت آڈیٹروابستہ ہیں اور فلکیات کے میدان میں ہونے والی سرگرمیوں پر نظررکھتے ہیں۔


صادقہ خان

صادقہ خان کا تعلق کوئٹہ سے ہے، انہوں نے یونیورسٹی آف بلوچستان سے اپلائیڈ فزکس میں ماسٹرز کیا ہے، وہ درس و تدریس کے شعبے سے وابستہ ہیں پاکستان کی کئی سائنس سوسائٹیز کی فعال رکن ہیں۔ اے آروائی نیوز سمیت مختلف ویب سائٹس کے لیے باقاعدگی سے سائنس مضامین تحریر کرتی ہیں۔

 

 

Comments

یہ بھی پڑھیں