The news is by your side.

Advertisement

آسمان اچانک ‘خونی’ ہوگیا؟ لوگ خوفزدہ، ویڈیو نے دل دہلا دیے

چین کے ایک شہر کا آسمان ایک شام میں پراسرار طور پر خون سے سرخ ہو گیا اور رہائشیوں میں خوف و ہراس پھیل گیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق شنگھائی کے ہمسایہ شہر زوشان کے بندرگاہی شہر میں فلمائی گئی ویڈیوز میں دھند کی موٹی تہوں کے نیچے آسمان کو سرخ رنگ میں دکھایا گیا ہے۔

رنگین افق نے رہائشیوں میں خوف و ہراس پھیلا دیا جنہوں نے اپنے گھروں، بالکونیوں اور گلیوں سے اس واقعہ کو ریکارڈ کیا۔

رپورٹ کے مطابق خون سے سرخ آسمان بندرگاہ سے سب سے نمایاں تھا جس نے بڑے پیمانے پر آگ لگنے کے خدشات کو جنم دیا۔

چینی سوشل میڈیا ویب سائٹس ویبو اور سینا پر سرخ آسمان کی تصاویر ٹرینڈ ہونے لگیں۔ بہت سے صارفین نے یہ کہتے ہوئے رد عمل کا اظہار کیا کہ سرخ آسمان کا مطلب ملک کے کوویڈ 19 وبائی مرض سے نمٹنے کے لیے برا شگون ہے۔

ایک صارف نے لکھا کہ "میں نے ایسا کچھ پہلے کبھی نہیں دیکھا یہ واقعی مجھے حیران کر دیتا ہے کہ آسمان بھی سرخ ہو سکتا ہے”، ایک تیسرے صارف نے لکھا کہ حادثات رونما ہوں گے سامان کا ذخیرہ کرنا شروع کردیا۔

کیا یہ ایک قدرتی واقعہ تھا یا مصنوعی؟

چین میں ٹیلی ویژن اور ڈیجیٹل میڈیا آؤٹ لیٹس نے وضاحت کی کہ یہ عجیب و غریب رنگ انسان کی تخلیق نہیں بلکہ قدرتی روشنی کے انعطاف کا نتیجہ ہے۔

زوشان میٹرولوجیکل بیورو کے عملے نے وضاحت کی ہے کہ جب موسمی حالات اچھے ہوتے ہیں تو فضا میں زیادہ پانی ایروسول بناتا ہے جو ماہی گیری کی کشتیوں کی روشنی کو ریفراکٹ اور بکھرتا ہے اور عوام کی طرف سے دیکھا جانے والا سرخ آسمان بناتا ہے۔

مقامی میڈیا کے مطابق ہو سکتا ہے کہ روشنی ایک ماہی گیری کی کشتی سے آئی ہو جو پیسیفک سوری کی کٹائی کر رہی تھی۔

ووہان میں چائنا یونیورسٹی آف جیو سائنسز کی خلائی طبیعیات کی تحقیقی ٹیم کے ایک ماہر نے ان قیاس آرائیوں کو مسترد کر دیا کہ خون سرخ آسمان منفی شمسی اور جیو میگنیٹک سرگرمی کا نتیجہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں