The news is by your side.

Advertisement

کھانا کھا کر سونے والے خبردار! یہ بیماریاں لگ سکتی ہیں

رات کھانا کھاتے ہی سونا ذیابیطس کے مرض لاحق ہونے کا خطرہ بڑھا دیتا ہے یہ ثابت ہوا ہے ایک نئی تحقیق میں جو طبی میگزین ڈائبیٹس کیئر میں شائع ہوئی ہے۔

دوڑتی بھاگتی زندگی نے ہمارے جسم کی قدرتی گھڑی میں انتہائی بگاڑ پیدا کردیا ہے، اب مصروف زندگی میں ہم صحت کے اہم اصولوں کو نظر انداز کررہے ہیں، رات کھانا کھاتے ہی سونا بھی آج کل اکثریت کے معمولات میں شامل ہوچکا ہے، جو صحت کے لیے انتہائی نقصان دہ ہے۔

تحقیق کار ایک سینئر مصنف اور پی ایچ ڈی ریچا سکسینا ہیں جو ایم جی ایچ میں سینٹر فار جینومک میڈیسن کی پرنسپل تفتیش کار ہیں نے کہا کہ ہم نے اس معاملے پر تحقیق کا فیصلہ کیا کہ کیا دیر سے کھانا جو عام طور پر میلاٹونن کی سطح میں اضافے کا سبب بنتا ہے کیا اس کے نتیجے میں خون میں شوگر کے کنٹرول پر بھی خلل پڑتا ہے۔

اس تحقیق میں اسپین کے آٹھ سو پینتالیس بالغ افراد کو شامل کیا گیا جنہوں نے رات گئے سونے سے پہلے کھانا کھایا جس کے ان میں میلاٹونن لیول کی سطح بلند رہی، رات دیر سے کھانے کی وجہ سے ان کی انسولین کی سطح کو کم کرنے اور خون میں شوگر کی سطح کر بلند کرنے کا باعث بنا، کیونکہ انسولین خون مٰں شکر کی سطح کو کم کرنے کا کام کرتی ہے اور اس کی کمی کی وجہ سے بلڈشوکر لیول بڑھتا ہے۔

میلاٹونن کی اعلیٰ سطح اور کھانے کی مقدار دیر سے کھانے سے وابستہ افراد میں انسولین کے اخراج میں خرابی اور بلڈ شوگر لیول کو متاثر کرنے کی وجہ بنتی ہے۔

تحقیق سے محققین اس نتیجے پر پہنچے کہ رات دیر سے کھانا کھانے سے بلڈشوکر متاثر ہوتی ہے اور ذیابیطس ٹائپ ٹو میں مبتلا ہونے کی وجہ بنتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں