بھاری کمبل اوڑھ کر سونا ذہنی تناؤ کم کرنے میں معاون -
The news is by your side.

Advertisement

بھاری کمبل اوڑھ کر سونا ذہنی تناؤ کم کرنے میں معاون

ماہرین کا کہنا ہے کہ رات میں سوتے ہوئے بھاری اور وزن دار کمبل اوڑھ کر سونا آپ کے ذہنی تناؤ میں کمی اور قوت مدافعت میں اضافہ کرسکتا ہے۔

حال ہی میں کی جانے والی ایک تحقیق کے مطابق ذہنی تناؤ اور قوت مدافعت میں کمی کی ایک بڑی وجہ نیند کی کمی ہونا ہے۔ یہ آپ کی ذہنی و جسمانی کارکردگی میں کمی کر کے آپ کو تھکن اور سستی کا شکار بناتی ہے، جبکہ آپ کی فیصلہ سازی کی قوت کو بھی متاثر کرتی ہے۔

مزید پڑھیں: نیند نہ آنے کی وجوہات

ماہرین کا کہنا ہے کہ پرسکون نیند لانے کا ایک اہم ذریعہ بھاری اور وزن دار کمبل اوڑھ کر سونا بھی ہے۔

تحقیق میں شامل ماہرین نے بتایا کہ جب ہمیں کوئی چیز معمولی سا چھوتی ہے تو یہ ہمارے اعصاب اور دماغ کو چوکنا کردیتی ہے کہ شاید کوئی خطرے کی بات ہے، گویا ہلکی پھلکی چار اوڑھ کر سونے کے دوران آپ کا دماغ جاگتا رہتا ہے۔

blanket-2

اس کے برعکس اگر آپ وزنی کمبل لپیٹ کر سوئیں تو یہ آپ کے دماغ اور اعصاب کو پرسکون کرے گا نتیجتاً آپ کو گہری اور پرسکون نیند آئے گی۔ گرم کمبل آپ کے جسم کو آرام دہ حالت میں لے آئے گا جس سے ذہنی تناؤ اور دماغی تھکن سمیت بے شمار پیچیدگیوں سے چھٹکارہ پایا جاسکتا ہے۔

ماہرین نے بتایا کہ یہ طریقہ علاج ان افراد کے لیے بھی فائدہ مند ہے جو بے چینی کا شکار یا منشیات کے عادی ہوں۔ سنہ 2012 میں کیے جانے والے ایک تحقیقی سروے کے مطابق بے چینی کا شکار مریضوں نے اس طریقہ علاج سے خاصا فائدہ حاصل کیا۔

یہ طریقہ علاج ان کے لیے ’ٹچ تھراپی‘ کی طرح کارآمد ثابت ہوا۔

مزید پڑھیں: پرسکون نیند کے لیے 5 غذائیں

ماہرین طب نے واضح کیا کہ بھاری کمبل کو استعمال میں لاتے ہوئے پہلے اسے چیک کریں کہ آیا آپ اس کا وزن برداشت بھی کر سکتے ہیں یا نہیں۔ کہیں ایسا تو نہیں بہت زیادہ وزن دار کمبل سوتے میں آپ کا دم گھونٹ دے۔

اسی طرح بچوں کے لیے نارمل اقسام کے کمبل ہی استعمال کیے جائیں اور بھاری بھرکم کمبلوں کے استعمال سے گریز کیا جائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں