The news is by your side.

Advertisement

مسکرانے کا حیرت انگیز فائدہ

ہنسنے، مسکرانے اور خوش رہنے کے یوں تو کئی فائدے ہیں، تاہم اب ماہرین نے مسکراہٹ کے بارے میں ایک اور حیرت انگیز انکشاف کردیا ہے۔

ایک ماہر سماجیات کا کہنا ہے کہ کسی شخص کی مسکراہٹ اس کی عمر میں اضافہ کرتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ہر وقت مسکرانے والا شخص چھوٹی چھوٹی ناگوار باتوں کو نظر انداز کرنے اور دوسروں کو معاف کرنے کا عادی ہوتا ہے۔

مسکرانے والا شخص پریشانیوں اور غصہ سے بھی دور رہتا ہے نتیجتاً وہ ذہنی دباؤ، امراض قلب اور فالج جیسے جان لیوا امراض سے محفوظ رہتا ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ مسکراہٹ چاہے حقیقی ہو یا مصنوعی، یہ دماغی خلیات کو اسی طرح متحرک کرتی ہے جس طرح چاکلیٹ کے شوقین افراد کے دماغی خلیات چاکلیٹ کھانے کے بعد ہوتے ہیں۔

ماہرین کا یہ بھی کہنا ہے کہ مسکراہٹ کسی شخص کم عمر ظاہر کرتی ہے۔

مزید پڑھیں: کیا آپ ہنسنے کے فوائد جانتے ہیں؟

ویسے مسکراہٹ کے اور بھی کئی فائدے ہیں۔ مسکراہٹ آپ کے تنے ہوئے اعصاب کو سکون پہنچاتی ہے اور جسم میں منفی جذبات پیدا کرنے والے ہارمونز میں کمی لاتی ہے۔

مسکراہٹ متعدی مرض کی طرح ایک سے دوسرے شخص کو لگتی ہے۔ اگر آپ اکیلے بھی مسکرائیں گے تب بھی آپ کے قریب موجود شخص آپ کو دیکھ کر یقیناً مسکرائے گا۔

مسکراہٹ آپ کے چہرے کی کشش میں بھی اضافہ کرتی ہے۔

تو پھر مسکراہٹ کو اپنے معمول کا حصہ بنا لیں، خوش رہیں اور خوشیاں پھیلائیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں