The news is by your side.

Advertisement

اسموگ کی روک تھام: لاہور میں تجاوزات ختم کرنے کے لیے بلا تفریق آپریشن کا حکم

لاہور: صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور کی ہائیکورٹ نے اسموگ کی روک تھام کے لیے میئر لاہور کو تجاوزات ختم کرنے کے لیے بلا تفریق آپریشن اور ڈپٹی کمشنر کو پولی تھین بیگز استعمال کرنے والوں کے خلاف کارروائی کرنے کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائیکورٹ نے اسموگ کی روک تھام کے حوالے سے عبوری حکم جاری کردیا، جسٹس شاہد کریم نے 7 صفحات پر مشتمل عبوری تحریری حکم جاری کیا۔

عدالت کی جانب سے کہا گیا کہ میئر لاہور تجاوزات ختم کرنے کے لیے بلا تفریق آپریشن کریں، ڈپٹی کمشنر پولی تھین بیگز استعمال کرنے والوں کے خلاف کارروائی کریں۔

لاہور ہائیکورٹ نے مئیر لاہور اور ڈپٹی کمشنر سمیت دیگر کو رپورٹ جمع کروانے کا حکم بھی دیا ہے۔

حکم نامے میں کہا گیا کہ عدالت کو بتایا گیا ہے کہ ایل ڈی اے اور ایم سی ایل نے فوکل پرسن مقرر کر دیے، ایل ڈی اے آفس میں محکموں کے فوکل پرسن کی میٹنگ ہوئی۔ یقین دہانی کروائی گئی ہے کہ میٹنگ مستقل بنیاد پر ہوتی رہے گی۔

تحریری حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ سی ٹی او کی جانب سے ٹریفک مینجمنٹ سسٹم کی رپورٹ جمع کروائی گئی۔ میئر لاہور نے تجاوزات ختم کروانے کے لیے فنڈز کی کمی پر تحفظات کا اظہار کیا ہے۔

عدالت نے ہدایت کی ہے کہ ایم سی ایل کو فنڈز کی کمی ہو تو عدالت میں درخواست دائر کرے۔

عدالت کی جانب سے کہا گیا کہ اسکولز اور دفاتر کی بندش کے حوالے سے نوٹیفکیشن پیش کیا گیا، حکومت کے جاری نوٹیفکیشن پر من و عن عمل کروایا جائے۔ سیشن جج لاہور تجاوزات کیسز سننے کے لیے مستقل مجسٹریٹ مقرر کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں