The news is by your side.

Advertisement

آلودگی کی سب سے بڑی وجہ ٹرانسپورٹ ہے، وزیر خزانہ پنجاب

لاہور : صوبائی وزیر خزانہ مخدوم ہاشم جواں بخت نے کہا ہے کہ آلودگی کی سب سے بڑی وجہ ٹرانسپورٹ ہے، پنجاب میں آلودگی سے نمٹنے کیلئے ہم نے بہت سے فیصلے کیے ہیں جو شارٹ ٹرم اور لانگ ٹرم ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے وزیر اطلاعات میاں اسلم اقبال کے ہمراہ ڈی جی پی آر میں مشترکہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

مخدوم ہاشم جواں بخت نے کہا کہ آلودگی کے خاتمے کے سلسے میں صوبے میں40ارب روپے سے زائد خرچ کیے جائیں گے، آلودگی کی سب سے بڑی وجہ ٹرانسپورٹ ہے، حکومت الیکٹریکل وہیکل پالیسی لے کرآرہی ہے، ہم اپنی الیکٹریکل صنعت کو بھی فروغ دیں گے۔

وزیرخزانہ پنجاب کا کہنا تھا کہ لاہور کا ٹریفک ٹریک مینجمنٹ لے کر آرہے ہیں، پہلے مرحلے میں ٹریفک وارڈنز کو ماسک مہیا کرنے ہیں، کچھ نان سیکٹرز ہیں جو کہ زیادہ آلودگی پیدا کرتے ہیں، بھارت میں اس مرتبہ فصلوں کو زیادہ آگ لگائی گئی، پبلک ٹرانسپورٹ کی انسپکشن کا آغاز کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے فیصلہ کیا ہے کہ لاہور سمیت پورے پنجاب میں بطور خاص وہ درخت لگائے جائیں گے جو زیادہ آکسیجن پیدا کرتے ہیں، بسوں کو ٹھیک کیا جائے گا، پبلک ٹرانسپورٹ میں بہتری لائی جائے گی اور صوبے میں نیا ٹریفک مینجمنٹ منصوبہ بنا کر اس پر عمل درآمد کو یقینی بنایا جائے گا۔

مخدوم ہاشم جواں بخت کا مزید کہنا تھا کہ اس کے علاوہ حکومت نے چھوٹے بچوں کی صحت میں بہتری لانے کے لیے بھی متعدد اہم فیصلے کیے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں