The news is by your side.

Advertisement

تپتے صحرا نے بھی برف کا کمبل اوڑھ لیا، حیرت انگیز ویڈیو

الجزائر کے صحرا میں برف باری کے بعد دیکھنے جانے والے منظر نے صارفین کو خوشگوار حیرت میں مبتلا کردیا، فوٹو گرافر نے کمال مہارت سے ان مناظر کو اپنے کیمرے میں قید کرلیا

الجزائر کے شہر عین سیفرا میں درجہ حرارت منفی 2 ڈگری سینٹی گریڈ تک گرنے کے بعد جم کر برفباری ہوئی اور دیکھتے ہی دیکھتے پورا صحرا برف سے ڈھک گیا۔

Sahara Desert snowfall

مقامی فوٹوگرافر کریم بوچیتا نے شمال مغربی الجزائر میں عین سیفرا کے صحرا میں برفباری کی شاندار تصاویر بنائیں اور اسے سوشل میڈیا پر پوسٹ کردیا۔

انہوں نے وسیع و عریض ریگستان سمیت ریت کے ٹیلوں پر جمی برف کی دلکش تصاویر بنائیں جنہیں دیکھنے والے دم بخود رہ گئے۔ ریت کے اوپر پڑی برف کی موٹی تہہ دیکھنے میں ایک کمبل جیسی لگ رہی ہے۔

May be an image of nature and text that says '1 @karim bouchetata'

افریقی ممالک میں پھیلے صحرا ’’صحرائے اعظم‘‘ (صحارن ڈیزرٹ) میں برف باری ہوئی ہے اور درجہ حرارت نقطہ انجماد سے نیچے گرگیا۔

دنیا کے سب سے بڑے صحرا میں برف باری کا ہونا ایک منفرد مظہر ہے کیونکہ یہ دنیا کا گرم ترین صحرا بھی ہے جہاں عام حالات میں درجہ حرارت 58؍ ڈگری سینٹی گریڈ تک رہتا ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Karim Bouchetata (@karim_bouchetat)

میڈیا کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ برف باری الجزائر کے قریب ایک علاقے عین الصفراء میں ہوئی اور درجہ حرارت منفی دو ڈگری ہوگیا۔

گزشتہ 42؍ سال میں یہ پانچویں مرتبہ ہے کہ صحرائے اعظم میں برف باری ہوئی ہو۔ اس سے قبل1979، 2016،2018اور2021ء میں بھی برف باری ہو چکی ہے۔

May be an image of nature, tree, sky and mountain

عین الصفراء کو صحرا کا دروازہ سمجھا جاتا ہے جو سطح سمندر سے تین ہزار فٹ بلندی پر ہے اور جبل اطلس کے پہاڑوں میں گھرا ہے۔

May be an image of nature

صحرائے اعظم شمالی افریقہ کے وسیع تر علاقے پر پھیلا ہے، اگرچہ یہ علاقہ آج ریت سے بھرا ہے لیکن ماہرین کا کہنا ہے کہ 15؍ ہزار سال بعد یہ علاقہ ہرا بھرا ہوجائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں