مختلف علاقوں میں برفباری، حسین وادیوں نے سفید چادر اوڑھ لی پروازوں کا شیڈول بھی متاثر
The news is by your side.

Advertisement

مختلف علاقوں میں برفباری، حسین وادیوں نے سفید چادر اوڑھ لی

اسلام آباد / ایبٹ آباد : ملک کے بالائی علاقوں میں پہاڑوں پر جاتی سردی ٹھہرگئی، اپریل میں مری، ایبٹ آباد، مانسہرہ اور آزاد کشمیر میں برفباری نے گرمی کی چھٹی کر دی، موسم کے باعث پروازوں کا شیڈول بھی متاثر ہوگیا۔

گرمی میں بھی سردی جاڑے نے دھوم مچادی، ملکہ کوہسار مری میں بارش کے بعد روئی کے گالوں نے ہر چیز سفید کر دی۔ اپریل میں موسم کے بدلتے تیور نے مری آنے والے سیاحوں کو خوشگوار حیرت میں ڈال دیا۔

حسین وادیوں نے سفید چادر اوڑھ لی، مری میں بارش اور سرد ہوائیں چلنےسے سے درجہ حرارت ایک سینٹی گریڈ تک جا پہنچاہے، پہاڑ بھی برف سے ڈھک گئے۔

رات سے وقفے وقفے سے بارش اور اب برف باری کاسلسلہ جاری ہے، محکمہ موسمیات کےمطابق مری میں موسم کایہ سلسلہ آئندہ چوبیس گھنٹے تک جاری رہے گا۔اس دوران کبھی بارش کبھی ژالہ باری اور کبھی برفباری ہو گی۔

دوسری جانب دارالحکومت میں بادل اور بارش سے فلائٹ آپریشن متاثرہوا ہے۔ بے نظیرائیرپورٹ پرآنے اور جانیوالی پروازوں کا شیڈول تبدیل کردیا گیا، اندرون وبیرون ملک جانے والی14 پروازیں منسوخ کردی گئیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں