The news is by your side.

Advertisement

کراچی آپریشن آرمی چیف اور آصف علی زرداری نے شروع کیا تھا: سہیل انور سیال

ن لیگ نےاداروں کونشانہ بنایا، پیپلزپارٹی اداروں کے ساتھ کھڑی ہے

سکھر: وزیر داخلہ سندھ سہیل انور سیال نے کہا ہے کہ نواز شریف کی فطرت میں جھوٹ بولنا شامل ہے، کراچی آپریشن کا کریڈٹ لینے والوں نے پانچ سال میں ٹکا بھی نہیں دیا.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے سکھر پریس کلب میں میٹ دی پریس سے خطاب کرتے ہوئے کیا. انھوں نے ن لیگ کی جانب سے کراچی آپریشن کا کریڈٹ لینے پر شدید تنقید کی.

پیپلزپارٹی کے رہنما نے کہا کہ کراچی آپریشن سے پہلے نوازشریف اجلاس میں ضرور بیٹھے تھے، البتہ کراچی آپریشن کا فیصلہ آرمی چیف اور آصف زرداری نے کیا تھا. ن لیگ نےاداروں کونشانہ بنایا، پیپلزپارٹی اداروں کے ساتھ کھڑی ہے.

ایک سوال کے جواب میں انھوں نے کہا کہ میرے خلاف نیب میں کوئی انکوائری نہیں ہورہی ہے، بلکہ نیب نےبھی میرے مؤقف کی تائید کی ہے.

وزیرداخلہ سندھ سہیل انور سیال سندھ میں بجلی کی بے حد لوڈشیڈنگ ہورہی ہے، جس کا سدباب ہونا چاہیے۔

یاد رہے کہ پیپلزپارٹی نے لوڈشیڈنگ کے خلاف سندھ بھرمیں احتجاج اور دھرنے کا اعلان کیا ہے، لوڈشیڈنگ کے خلاف پہلے مرحلے میں کل لاڑکانہ میں دھرنا دیا جائے گا، دھرنے کی قیادت آغا سراج درانی، نثار کھوڑو اور دیگر کریں گے.


نواز لیگ ناکام لیگ بن چکی ہے، سہیل انور سیال


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں