ڈنمارک کی جانب سے پاکستان میں پانی کے مسئلے کا حل پیش -
The news is by your side.

Advertisement

ڈنمارک کی جانب سے پاکستان میں پانی کے مسئلے کا حل پیش

اسلام آباد: پاکستان کے پانی کے مسئلے کا حل دریافت کرنے کے لیے ڈنمارک کے سفارتخانے نے دنیا کی مشہور پانی فراہم کرنے والی ڈینش کمپنی گرنڈفوس کے اشتراک سے ایک استقبالیہ تقریب کا اہتمام کیا جس میں معروف ترقیاتی اداروں کے نما ئندوں اور پانی سے متعلقہ حکام نے شرکت کی۔

پاکستان میں پانی کے مسئلے کے حل کے لیے گرنڈ فوس نے اے کیو ٹاپ( AQtap Water ATMs ) پانی کی اے ٹی ایم مشین متعارف کروائی ہیں۔ اس موقع پر اظہار خیال کر تے ہوئے ڈنمارک کے کمر شل قو نصلر عاصر قریشی نے کہاکہ مجھے خوشی ہے کہ گرنڈ فوس پاکستان میں اپنی موجود گی کو بڑھا رہی ہے اور اب اس نے اے کیو ٹاپ اے ٹی ایم متعارف کروارہی ہے۔ گرنڈ فوس پاکستانی کمپنیوں کی سٹرٹیجک پارٹنرشپ کی بدولت گرنڈ فوس اس صنعت کو بطور پمپنگ مکمل فراہم کنندہ موجود ہے۔گرنڈ فوس کا پائیدار حل ترقی اور کاروبار سے ہم آہنگ اور ڈنمارک کی حکومت کے وژن پاکستان میں امداد سے تجارت کی طرف کی عمدہ مثال ہے۔

تقریب میں شرکت کے لیے ڈنمارک سے اسلام آباد آنے والے گرنڈفوس کے گلوبل پراڈکٹ مینجر جسپر لورنزن نے کہا کہ انہیں پاکستان میں کاربار کے وسیع مواقع نظر آ رہے ہیں اور ہم نے اے کیو ٹاپ کے ذریعے پاکستان میں پانی کی ترقی کی مالیاتی پائیداری کو یقینی بنانے کے لیے ایک جدید حل متعارف کروایا ہے مجھے اس دریافت کا عینی شاہد ہونے پر فخر ہے اور ہم اس کو مکمل کامیاب کرنے کے لیے صارفین اور شراکت داروں کے ساتھ مل کر کام کریں گے۔

واضح رہے کہ مختصر طور پر گرنڈفوس اے کیو ٹاپ (AQtap)ایک واٹر ڈسپنسر ہے جو پانی کے نل کی طرح ہے جسے صارفین سمارٹ کارڈ کے ذریعے استعمال اور پانی کریڈٹ بھی رکھ سکتے ہیں۔اس ڈسپنسر میں ایک مکمل واٹر مینجمنٹ سسٹم موجود ہے اور صارفین مو بائل بینکنگ کے زریعے پانی اپنے اے ٹی ایم کارڈچارج بھی کروا سکتے ہیں، گرنڈفوس اے کیو ٹاپ(AQtap) محصولات کے لیے ایک مکمل نظام مہیا کرتا ہے، اس کی مجوزہ قیمت پانی کی افادیت اور غیر سرکاری تنظیموں کی پانی کی مالیاتی اور آپریشنل کاروائیوں کے قابل بناے گی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں