The news is by your side.

ویڈیو: میکسیکن ڈان کے بیٹے کی گرفتاری کا آپریشن خوں ریز ثابت ہو گیا، 29 ہلاک

میکسیکو سٹی: شمالی امریکی ملک میکسیکو میں جرائم کی دنیا کے ڈان کے بیٹے کی گرفتاری کا آپریشن ایک خوں ریز مہم میں بدل گیا، اور 29 افراد کی لاشیں گر گئیں۔

تفصیلات کے مطابق میکسیکو کے حکام کا کہنا ہے کہ میکسیکو کے منشیات کے سرغنہ ایل چاپو کے بیٹے کی گرفتاری کے لیے کیے گئے خوں ریز آپریشن کے دوران کم از کم 29 افراد ہلاک ہو گئے۔

ڈان کے 32 سالہ بیٹے اوویڈیو گوزمین لوپیز پر اپنے والد کے بدنام زمانہ سینالوا کارٹیل کے ایک دھڑے کے لیڈر ہونے کا الزام ہے، یہ کارٹیل دنیا میں منشیات کی اسمگلنگ کی سب سے بڑی تنظیموں میں سے ایک ہے، ڈان کا بیٹا کُلیاکن میں پکڑا گیا اور جمعرات کو میکسیکو سٹی لے جایا گیا۔

تاہم گرفتاری کے دوران اور بعد میں 10 فوجی اور ڈان کے بیٹے کے 19 باڈی گارڈ مارے گئے، گینگ کے مشتعل ارکان نے سڑکوں پر رکاوٹیں کھڑی کر دیں، درجنوں گاڑیوں کو آگ لگا دی اور مقامی ایئرپورٹ پر کھڑے طیاروں کو نقصان پہنچایا۔

میکسیکو کے وزیر دفاع لوئس کریسینسیو سینڈوول نے جمعہ کو کہا کہ جھڑپوں میں 35 فوجی اہل کار زخمی اور 21 مسلح افراد کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔

گوزمین لوپیز ’دی ماؤس‘ یعنی ’چوہا‘ کی عرفیت سے مشہور ہے، اسے گرفتار کر کے ہیلی کاپٹر کے ذریعے لے جایا گیا۔

واضح رہے کہ میکسیکو کے ڈان جوکین ایل چاپو گوزمین 2019 میں منشیات کی اسمگلنگ اور منی لانڈرنگ کے جرم میں قصوروار پائے جانے کے بعد امریکا میں عمر قید کی سزا کاٹ رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں