The news is by your side.

Advertisement

سونم کپور کی شادی کی تاریخ کا اعلان ہوگیا

ممبئی: بالی ووڈ اداکار سونم کپور کی شادی کی تاریخ کا اعلان ہوگیا ہے اداکارہ 8 مئی کو شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گی۔

تفصیلات کے مطابق سونم کپور کی شادی کو لے کر افواہیں گردش کررہی تھیں تاہم اب باضابطہ اعلان کیا گیا ہے کہ اداکارہ سونم کپور 8 مئی کو اپنے دوست آنند آہوجا کے ساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہوجائیں گی۔

سونم کپور کی شادی کی تقریبات کے کارڈز بھی جاری کردئیے گئے ہیں جس کے مطابق مہندی کا پروگرام 7 مئی کو رکھا گیا ہے، مہندی میں سونم وائٹ کلر کا انڈین لباس زیب تن کریں گی۔

شادی کی تقریب میں میوزک اور ڈانس کا تڑکا بھی شامل ہوگا، شادی 8 مئی کو انجام پائے گی جس میں سونم انڈین اور ویسٹرن اسٹائل کا لباس زیب تن کریں گی۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز بھی سونم کپور کے گھر کو برقی قمقموں سے سجائے جانے کے بعد ایک بار پھر ان کی شادی کی خبریں زور و شور سے سامنے آئی تھیں، جس پر ان کے والد انیل کپور نے بھی صحیح وقت آنے پر شادی سے متعلق بتانے کا وعدہ کیا تھا۔

مزید پڑھیں: سونم کپور کی شادی کی خبریں، انیل کپور نے خاموشی توڑ دی

خیال رہے کہ سونم کپور اور دہلی کے بزنس مین آنند آہوجا کئی سالوں سے دوست ہیں اور دونوں کو متعدد مقامات پر ایک ساتھ دیکھا جاچکا ہے۔

آنند آہوجا نے سونم کپور کے ساتھ سرکاری اعزاز کی تقریب میں بھی شرکت کی تھی جس کے بعد سے ہی دونوں کی شادی چہ مگوئیاں شروع ہوگئی تھیں۔

سونم کپور کی نئی آنے والی فلم ویر دی ہے جو یکم جون کو سنیما گھروں میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی، فلم کی ہدایت کاری ششانکا گھوش نے دی ہے دیگر اداکاروں میں کرینہ کپور، سوارا بھاسکر، سمیت ویاس شامل ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں