The news is by your side.

Advertisement

نئی نویلی دلہن سونم کپور ماہرہ خان سے ملنے کے لئے بے قرار

نئی دہلی : بالی ووڈ اداکارہ سونم کپور پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان سے ملنے کے لئے بے قرار ہے، سونم کپور کا کہنا ہے کہ ماہرہ کے ساتھ کانز کے ریڈکارپٹ پر آنے کے لئے انتظار نہیں ہورہا۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ سونم کپور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں شادی کی مبارک باد پر ماہرہ خان کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ماہرہ کے ساتھ کانز میں جانے کے لئے بے قرار ہوں انتظار کی گھڑیاں نہیں کٹ رہیں۔

پاکستان سے اداکارہ ماہرہ خان پندرہ مئی کو کانز فلم فیسٹول میں جلوہ گر ہوں گی، ماہرہ خان بالی ووڈ اداکارہ سونم کپور کے ساتھ ریڈ کارپٹ پر واک کریں گی۔

ماہرہ خان پہلی پاکستانی اداکارہ ہے جو کینز کے عالمی فلمی میلے میں شرکت کر رہی ہے۔


مزید پڑھیں : کینز فلم فیسٹیول میں شرکت کرنے والی پہلی پاکستانی اداکارہ


دوسری جانب اکہتر ویں کانز فلم فیسٹول کی رنگینیاں عروج پر ہے، فلمی دنیا کے سب سے بڑے میلے میں شرکت کے لئے حسینائیں فرانس کارخ کررہی ہیں۔

ریڈ کارپٹ پر سب سے منفرد نظر آنے کی کوشش میں چمکتے دمکتے ستارے نت نئے دلکش ملبوسات پہن کرجلوہ گر ہوئیں اور فوٹوگرافروں کو خوب پوز دئیے۔

بالی ووڈ اداکارائیں دپیکاپڈوکون اور ملیکہ شراوت نےبھی رنگ بکھیرے۔

خیال رہے کہ نامور بالی ووڈ اداکارہ سونم کپور اوربھارتی بزنس مین آنند آہوجا 4روز قبل 8 مئی کو شادی کے بندھن میں بندھے تھے، پاکستانی فنکار ماہرہ خان  نے جوڑے کو مبارک باد دیتے ہوئے نیک تمناؤں کا اظہار کیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں