The news is by your side.

Advertisement

بیوی کے اکسانے پر بیٹے کا والدہ پر بدترین تشدد، ویڈیو وائرل

راولپنڈی: جائیداد کے تنازع نے بیٹے کا خون بھی سفید کر دیا، راولپنڈی میں سنگ دل بیٹے نے اپنی ماں کو تھپڑوں اور گھونسوں سے بدترین تشدد کا نشانہ بنا ڈالا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق راولپنڈی کے تھانہ صادق آباد کی حدود میں ارسلان نامی شخص نے پیسے کی لالچ اور بیوی کے اکسانے پر والدہ کو بدترین تشدد کا نشانہ بنا ڈالا، بہن کی دہائیاں بھی وحشی انسان کو نہ روک سکیں، پولیس نے واقعے کا مقدمہ درج کر لیا۔

بہن زوبیہ امیر نے موبائل سے ویڈیو بنا کر سوشل میڈیا پر ڈال دی، جو بڑی تیزی سے وائرل ہو گئی۔

وڈیو سامنے آنے پر پولیس بھی حرکت میں آ گئی، بیٹے اور بہو پر مقدمہ درج کر لیا، تاہم والدہ پر تشدد کے بعد بیٹا اور بہو گھر سے فرار ہو گئے، پولیس کا کہنا ہے کہ متاثرہ خاتون کا میڈیکل چیک اپ کرا لیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ سوشل میڈیا پر وائرل ویڈیو میں بدبخت بیٹا ماں کو زمین پر گرا کر لاتوں گھونسوں سے تشدد کر رہا ہے، چند سیکنڈ کی اس ہول ناک ویڈیو نے سب کو لرزا دیا ہے۔ معلوم ہوا کہ راولپنڈی کے رہائشی ارسلان نے بیوی کے کہنے پر ماں کے چہرے پر تھپڑ مارنا شروع کیے تو ظالم کا ہاتھ نہ کانپا۔

ناخلف اولاد ماں کو مغلظات بھی بکتی رہی، ویڈیو میں بہن دہائیاں دیتی سنائی دیتی ہے، مگر وحشی انسان پھر بھی نہیں رکا، سوتیلی بہن زوبیہ امیر نے ایک ویڈیو میں بھائی اور بھابھی پر یہ الزام بھی لگایا ہے کہ گھر سے قیمتی سامان اور کاغذات غائب ہیں۔

ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تو پولیس ایکشن میں آئی اور ملزم ارسلان اوراس کی اہلیہ کے خلاف راولپنڈی کے تھانہ صادق آباد میں مقدمہ درج کر لیا گیا، سی پی او نے ملزمان کو جلد از جلد گرفتار کرنے کا حکم بھی جاری کر دیا ہے۔

زوبیہ کے موبائل فون سے بنی ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ ہونے کی کچھ دیر بعد ہی وائرل ہو گئی اور زوبیہ امیر ٹاپ ٹرینڈ بن گیا ہے، صارفین کا ایک ہی مطالبہ ہے کہ ملزمان کو جلد از جلد سزا دی جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں