The news is by your side.

Advertisement

انگلینڈ کے جیسن رائے فیلڈ میں رکاوٹ بننے پرآؤٹ قرار

ٹاؤنٹن: انگلش بیٹسمین جیسن رائے کو فیلڈنگ میں رکاوٹ بننے پر آؤٹ دے دیا گیا۔ جنوبی افریقی کھلاڑی کا تھرو رائے کے پاؤں پرلگا جنوبی افریقہ نےاپیل کی، تھرڈ امپائر نےآؤٹ دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق ٹاؤٹن میں کھیلے جارہے انگلینڈ اور جنوبی افریقہ کے درمیان ون ڈے میچ کے دوران انگلینڈ کے لیم لیونگ اسٹون کا شاٹ سیدھا فیلڈر کے پاس گیا۔

نان اسٹرائیکر اینڈ پر کھڑے جیسن رائے رن لینے کیلئے بھاگے تو ساتھی کھلاڑی نے انکار کردیا۔ جیسن رائے نے واپسی کیلئے دوڑ لگائی تو جنوبی افریقہ کھلاڑی کا تھرو رائے کے پاؤں پر لگ گیا۔

فیلڈ میں رکاوٹ بننے پر جنوبی افریقی پلیئرز نے اپیل کردی۔ فیلڈ امپائر نے گیند کو ڈیڈ قرار دیا، لیکن جنوبی افریقی ٹیم کی اپیل پر فیصلہ تھرڈ امپائر کو دیا گیا۔ تھرڈ امپائر نے جان بوجھ کر تھرو کےسامنے آنے پر جیسن رائے کو آؤٹ دیا۔

رائے کی وکٹ ٹرننگ پوائنٹ ثابت ہوئی جنوبی افریقہ ہارا ہوا میچ جیت گیا۔ آل راؤنڈر بین اسٹوکس نے جیسن رائے کےمتنازع رن آؤٹ کو شرمناک قرار دے دیا۔

واضح رہے کہ دو سال قبل فیلڈ میں رکاوٹ بننے پربین اسٹوکس کو بھی آؤٹ قرار دیا گیا تھا۔ جنوبی افریقی کھلاڑی کا تھرو رائے کےپاؤں پرلگا جنوبی افریقہ نےاپیل کی، تھرڈ امپائر نےآؤٹ دیا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں