The news is by your side.

Advertisement

سکھرمیں ساؤتھ ایشیا مینجمنٹ فورم کا انعقاد

سکھر: آئی بی اے یونی ورسٹی میں پندروہویں دو روزہ ساؤ تھ ایشیا مینجمنٹ فورم کا انعقاد کیا گیا ، جس میں غیر ملکی مندوبین بھی شریک ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق سارک ممالک میں تعلیم کے فروغ اور معیشت میں استحکام لانے کے لیے سکھر آئی بی اے یونیورسٹی میں دو روزہ پندرہوین ساؤتھ ایشیا مینجمنٹ فورم کامیاب انعقاد کیا گیا جس میں سارک ممالک سے تعلق رکھنے والے غیر ملکی مندوبین نے شرکت کی۔

پندرہوین ساوتھ ایشیا مینجمٹ فورم میں سارک ممالک کے ماہرین تعلیم اور معاشیات نے شرکت کی شرکا نے خظے میں تعلیم اور معیشت کو درپیش مشکلات اور سے نمٹنے کے لئے تعلیم کو موثر ہتھیار قرار دیا اور باہمی تعاون بڑھانے پر اتقاق کیا۔

فورم میں سری لنکا، بھوٹان ، مالدیپ ، ملائیشیا، بنگلہ دیش اور نیپال کی مختلف یونیورسٹیز کے ماہرین تعلیم اور ماہر معاشیات نے شرکت کی۔دو روزہ منیجمٹ فورم کا مقصد جنو بی ایشا کے ممالک کودرپیش مسائل اور ان کا حل تلاش کرنا تھا۔

فورم میں شامل غیر ملکی مندوبین کا کہنا تھا پاکستان سمیت سارک ممالک کی درسگاہوں کے تعلیم نظام کو بہتر بنانے کے لئے اسٹوڈنٹس ٹیچرز ایکسچینج پروگرام سمیت اور دیگر اس طرح کے اقدامات کو کرنا ہوگا تاکہ سارک ممالک میں پڑھنے والے طلباکو معیاری تعلیم مل سکے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں